דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של מאור זגורי?

מה שמה של בתו של מאור זגורי?

מה שמה של בתו של מאור זגורי?

מה שמה של בתו של מאור זגורי?

מאור זגורי הוא יזם ומנהיג עסקי ישראלי שמכה גלים בעולם העסקים בשנים האחרונות. הוא המייסד והמנכ"ל של זגורי, חברת טכנולוגיה ישראלית מובילה. הוא גם אב לשתי בנות, אחת מהן נושא המאמר הזה. אז איך קוראים לבתו של מאור זגורי? לבתו של מאור זגורי קוראים נועה זגורי. היא הבכורה מבין שתי הבנות וכיום היא בשנות העשרים המוקדמות לחייה. נועה היא בוגרת המרכז הבינתחומי הרצליה וכיום עובדת כאנליסטית עסקית בזגורי. כמו כן, היא חברה פעילה בקהילת הטכנולוגיה הישראלית ומעורבת ביוזמות ופרויקטים שונים. נעה היא תומכת נלהבת למען נשים בטכנולוגיה ותומכת נמרצת ביוזמות לקידום שוויון מגדרי בתעשיית הטכנולוגיה. היא גם חברה פעילה בסצנת הסטארטאפים הישראלית והייתה מעורבת בפרויקטים ויוזמות שונות.

הקריירה של נועה זגורי

נועה זגורי עוסקת בתעשיית הטכנולוגיה מאז שהייתה נערה. היא הייתה חלק מצוות המייסדים של זגורי והייתה חלק בלתי נפרד מצמיחתה והצלחתה של החברה. כיום היא ראש הפיתוח העסקי בזגורי ואחראית על השותפויות וההשקעות האסטרטגיות של החברה. נועה גם חברה פעילה בסצנת הסטארטאפים הישראלית והייתה מעורבת בפרויקטים ויוזמות שונות. היא מנטורית ליזמים צעירים רבים ודוברת תדיר באירועים וכנסים טכנולוגיים.

החיים האישיים של נועה זגורי

נועה זגורי היא חברה פעילה בקהילת הטכנולוגיה הישראלית ומעורבת ביוזמות ופרויקטים שונים. היא גם נוסעת נלהבת וביקרה במדינות רבות ברחבי העולם. היא קוראת נלהבת ונהנית לבלות עם משפחתה וחבריה. נועה היא גם חברה פעילה בסצנת הסטארטאפים הישראלית והייתה מעורבת בפרויקטים ויוזמות שונות. היא מנטורית ליזמים צעירים רבים ודוברת תדיר באירועים וכנסים טכנולוגיים.

ההישגים של נועה זגורי

נועה זגורי השיגה הרבה מאוד בקריירה שלה. היא הייתה גורם מרכזי בצמיחתו והצלחתו של זגורי והייתה מעורבת ביוזמות ופרויקטים שונים. היא גם חברה פעילה בסצנת הסטארטאפים הישראלית והייתה מעורבת בפרויקטים ויוזמות שונות. נועה זכתה להכרה גם על הישגיה בתעשיית הטכנולוגיה. לאחרונה היא נבחרה לאחת מ-50 הנשים המובילות בתחום הטכנולוגיה בישראל על ידי פורבס ישראל. היא גם נבחרה לאחת מ-100 הנשים המובילות בעולם בתחום הטכנולוגיה על ידי פורבס.

השוואה מהירה

שֵׁם גיל חינוך קריירה הישגים
נועה זגורי שנות ה-20 המוקדמות המרכז הבינתחומי הרצליה אנליסט עסקי בזגורי, מנטור, דובר 50 הנשים המובילות בטכנולוגיה בישראל, 100 הנשים המובילות בטכנולוגיה בעולם

נועה זגורי היא בתו של מאור זגורי, יזם ומנהיג עסקים ישראלי. כיום היא בתחילת שנות העשרים לחייה ובוגרת המרכז הבינתחומי הרצליה. נועה עובדת כיום כאנליסטית עסקית בזגורי והיא גם חברה פעילה בקהילת הטכנולוגיה הישראלית. היא מנטורית ליזמים צעירים רבים ודוברת תדיר באירועים וכנסים טכנולוגיים. נועה זכתה להכרה בזכות הישגיה בתעשיית הטכנולוגיה וזכתה בתואר אחת מ-50 הנשים המובילות בתחום הטכנולוגיה בישראל על ידי פורבס ישראל ואחת מ-100 הנשים המובילות בטכנולוגיה בעולם על ידי פורבס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן