דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של חיים טופול?

מה שמה של בתו של חיים טופול?

מה שמה של בתו של חיים טופול?

מי זה חיים טופול?

חיים טופול הוא שחקן, זמר וקומיקאי ישראלי שפעיל בתעשיית הבידור משנות ה-60. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידו כטביה בעיבוד הקולנועי של המחזמר "כנר על הגג" ב-1971. הוא גם הופיע במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה אחרות, כולל הסדרה הישראלית הפופולרית סרוגים.

בתו של חיים טופול

בתו של חיים טופול היא גם שחקנית. קוראים לה נועה טופול והיא עוסקת בתעשיית הבידור מתחילת שנות ה-2000. היא הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל הסדרה הישראלית שטיסל והסדרה האמריקאית הומלנד.

הקריירה של נועה טופול

נועה טופול משחקת מאז תחילת שנות ה-2000. תפקידה הגדול הראשון היה בסדרת הטלוויזיה הישראלית שטיסל, ששודרה בין השנים 2013 עד 2017. היא גילמה את התפקיד של שירה, צעירה שנאבקת למצוא את מקומה בעולם. היא גם הופיעה בסדרה האמריקאית "הומלנד", שיחקה בתפקיד של סוכנת מוסד.

תפקידי הקולנוע של נועה טופול

נועה טופול גם הופיעה במספר סרטים. תפקידה הגדול הראשון היה בסרט הישראלי "מרפסת הנשים", שיצא לאקרנים בשנת 2016. היא גילמה את תפקידה של רבקה, צעירה שנאבקת למצוא את מקומה בקהילה היהודית האורתודוקסית שלה. היא הופיעה גם בסרטים הישראליים "הברית" ו"הבלתי שגרתי".

הפרסים והמועמדויות של נועה טופול

נועה טופול הייתה מועמדת למספר פרסים על עבודתה בקולנוע ובטלוויזיה. היא הייתה מועמדת לשחקנית המשנה הטובה ביותר בטקס פרסי האוסקר הישראלי על תפקידה ב"מרפסת הנשים". היא גם הייתה מועמדת לשחקנית הטובה ביותר בטקס האוסקר הישראלי על תפקידה בסרט "הברית".

החיים האישיים של נועה טופול

נועה טופול היא בתו של חיים טופול, שחקן, זמר וקומיקאי ישראלי. היא נשואה לשחקן והבמאי הישראלי אורי פפר ולהם שני ילדים משותפים.

סיכום

נועה טופול היא שחקנית ישראלית העוסקת בתעשיית הבידור מתחילת שנות ה-2000. היא בתו של חיים טופול, שחקן, זמר וקומיקאי ישראלי. היא הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל הסדרה הישראלית שטיסל והסדרה האמריקאית הומלנד. היא הייתה מועמדת למספר פרסים על עבודתה בקולנוע ובטלוויזיה, כולל שחקנית המשנה הטובה ביותר בטקס פרסי האוסקר הישראלי על תפקידה ב"מרפסת הנשים". נועה טופול נשואה לשחקן והבמאי הישראלי אורי פפר ולהם שני ילדים משותפים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן