דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתה השנייה של נינט?

מה שמה של בתה השנייה של נינט?

מה שמה של בתה השנייה של נינט?

מי זאת נינט?

נינט טייב היא זמרת, כותבת שירים ושחקנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות השילוב הייחודי שלה בין רוק, פופ ומוזיקה מזרח תיכונית. היא הוציאה כמה אלבומים וסינגלים, והופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. היא גם שופטת בגרסה הישראלית של The Voice.

חיי המשפחה של נינט

נינט נשואה לשחקן והבמאי הישראלי שלומי אלקבץ. לזוג שתי בנות, שירה ונועה. נינט מאוד פתוחה לגבי חיי המשפחה שלה, לעתים קרובות משתפת תמונות וסיפורים בחשבונות המדיה החברתית שלה.

מה שמה של בתה השנייה של נינט?

לבתה השנייה של נינט קוראים נועה. נועה נולדה בשנת 2012, והיא אחותה הצעירה של שירה. נינט מרבה לפרסם תמונות של נועה בחשבונות המדיה החברתית שלה, ונראה שלשניים יש מערכת יחסים קרובה מאוד.

תחומי העניין של נועה

נועה היא ילדה פעילה ויצירתית. היא אוהבת לצייר, לצייר ולנגן מוזיקה. היא גם נהנית לשחק ספורט, וחובבת גדולה של כדורגל. נינט מרבה לשתף תמונות של נועה משחקת כדורגל עם חבריה.

החינוך של נועה

נועה רשומה כיום בבית ספר פרטי בישראל. נינט דיברה על כמה חשוב לה החינוך, והיא מאוד גאה בהישגיה הלימודיים של נועה.

סיכום

נינט טייב היא זמרת, כותבת שירים ושחקנית ישראלית מצליחה. היא נשואה לשחקן והבמאי הישראלי שלומי אלקבץ, ולזוג שתי בנות, שירה ונועה. נועה היא בתה השנייה של נינט, והיא ילדה פעילה ויצירתית שאוהבת לצייר, לצייר ולנגן. נינט גאה מאוד בהישגיה האקדמיים של נועה, ולעתים קרובות משתפת תמונות של בתה בחשבונות המדיה החברתית שלה. למידע נוסף על נינט ומשפחתה, בדוק את ערוץ היוטיוב שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן