דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתה של נינט טייב?

מה שמה של בתה של נינט טייב?

מה שמה של בתה של נינט טייב?

מי זאת נינט טייב?

נינט טייב היא זמרת, כותבת שירים ושחקנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות הסינגלים הלהיטים שלה "חושי" ו"אני יודע". היא הוציאה ארבעה אלבומי אולפן, והייתה מועמדת למספר פרסים, ביניהם פרסי המוזיקה הישראלית. טייב גם הופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה.

מה שמה של בתה של נינט טייב?

לבתה של נינט טייב קוראים שירי מימון. מימון הוא גם זמר ופזמונאי, והוציא שני אלבומי אולפן. היא גם הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, והייתה מועמדת למספר פרסים, ביניהם פרסי המוזיקה הישראלית.

הקריירה המוזיקלית של שירי מימון

שירי מימון החלה את הקריירה המוזיקלית שלה בשנת 2003, כשהוציאה את סינגל הבכורה שלה "השקט שניער". הסינגל זכה להצלחה, ואחריו יצא אלבום הבכורה שלה, "הכל זה לתובה". האלבום קיבל תעודת זהב בישראל, ואחריו יצא אלבומה השני, "שירי מימון". האלבום זכה גם כן לזהב, והוליד כמה סינגלים להיטים.

קריירת המשחק של שירי מימון

בנוסף לקריירת המוזיקה שלה, שירי מימון עברה גם קריירת משחק מצליחה. היא הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל "הבועה" ו"ביקור הלהקה". היא גם הייתה מועמדת למספר פרסים, ביניהם פרסי המוזיקה הישראלית.

סיכום

נינט טייב היא זמרת, כותבת שירים ושחקנית ישראלית. בתה, שירי מימון, היא גם זמרת ופזמונאית, והוציאה שני אלבומי אולפן. הייתה לה גם קריירת משחק מצליחה, הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, והייתה מועמדת למספר פרסים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן