דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתה השנייה של נינט טייב?

מה שמה של בתה השנייה של נינט טייב?

מה שמה של בתה השנייה של נינט טייב?

מי זאת נינט טייב?

נינט טייב היא זמרת, כותבת שירים ושחקנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלה "יש לי אהבה" שזכה להצלחה גדולה בארץ ובחו"ל. היא הוציאה חמישה אלבומי אולפן וזכתה בפרסים רבים, ביניהם פרסי המוזיקה הישראלית לאמנית הטובה ביותר ב-2008 והזמרת הטובה ביותר ב-2009.

מה שמה של בתה השנייה של נינט טייב?

לבתה השנייה של נינט טייב קוראים נועה. היא נולדה בשנת 2010 וכיום היא בת 10. נועה היא ילדה השני של נינט, אחרי בנה, שי.

עובדות מעניינות על נועה

נועה היא ילדה צעירה מאוד מוכשרת. היא זמרת ורקדנית, וכבר הופיעה בכמה קונצרטים עם אמה. היא גם אוהבת לנגן בפסנתר וחובבת גדולה של בעלי חיים.

החינוך של נועה

נועה לומדת כיום בבית ספר פרטי בתל אביב. היא תלמידה מצוינת ומאוד נלהבת מהלמידה. היא גם פעילה מאוד בפעילויות מחוץ לבית הספר שלה, כמו מועדון הדרמה ומועצת התלמידים.

התחביבים של נועה

נועה אוהבת לבלות עם המשפחה והחברים שלה. היא גם נהנית לעסוק בספורט, כמו כדורסל וכדורגל. היא גם קוראת נלהבת ואוהבת לראות סרטים.

תוכניות העתיד של נועה

לנועה יש חלומות גדולים לעתידה. היא מקווה להפוך יום אחד לזמרת ושחקנית מצליחה, בדיוק כמו אמה. היא גם רוצה לטייל בעולם ולחקור תרבויות שונות.

השוואה מהירה

שֵׁם גיל חינוך תחביבים תוכניות עתידיות
נועה 10 בית ספר פרטי בתל אביב לבלות עם המשפחה והחברים, לעשות ספורט, לקרוא, לצפות בסרטים הפוך לזמרת ושחקנית מצליחה, טייל בעולם

בתה השנייה של נינט טייב, נועה, היא ילדה צעירה מאוד מוכשרת ושאפתנית. כיום היא בת 10 ולומדת בבית ספר פרטי בתל אביב. נועה אוהבת לבלות עם המשפחה והחברים שלה, לעשות ספורט, לקרוא ולצפות בסרטים. יש לה גם חלומות גדולים לעתידה, כולל להיות זמרת ושחקנית מצליחה ולטייל בעולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן