דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשת משה?

מה שמה של אשת משה?

מה שמה של אשת משה?

מה שמה של אשת משה?

משה הוא אחת הדמויות החשובות בתנ"ך. הוא היה נביא, מנהיג ומחוקק. הוא גם ידוע בהוצאה של בני ישראל מעבדות במצרים. אבל מה שמה של אשת משה? שמה של אשת משה הוא ציפורה. היא הייתה בתו של יתרו, כהן מדיין. ציפורה ומשה נישאו לפני שמשה הוציא את בני ישראל ממצרים. היא מוזכרת מספר פעמים בתנ"ך, והיא ידועה בנאמנותה ובנאמנותה לבעלה.

תפקידה של ציפורה בתנ"ך

ציפורה מוזכרת כמה פעמים בתנ"ך. היא מוזכרת לראשונה בשמות ב:21, כאשר היא מתוארת כבת יתרו. בשמות ד' 24-26, היא מוזכרת שוב כאשר משה עומד להיהרג על ידי אלוהים על כך שלא נימול את בנו. ציפורה מוה במהירות את בנם ומצילה את חייו של משה. במדבר יב:1-16, ציפורה מוזכרת שוב כאשר אחותה, מרים, ואחיה, אהרון, מבקרים את משה על כך שהתחתן עם אישה כושיית. אלוהים מתערב ומגן על משה, ואומר שהוא האיש הצנוע ביותר עלי אדמות.

שאלות ותשובות

  • מה שמה של אשת משה? שמה של אשתו של משה הוא ציפורה.
  • מה תפקידה של ציפורה בתנ"ך? ציפורה מוזכרת כמה פעמים בתנ"ך. היא מוזכרת לראשונה בשמות ב:21, כאשר היא מתוארת כבת יתרו. בשמות ד' 24-26, היא מוזכרת שוב כאשר משה עומד להיהרג על ידי אלוהים על כך שלא נימול את בנו. ציפורה מוה במהירות את בנם ומצילה את חייו של משה. במדבר יב:1-16, ציפורה מוזכרת שוב כאשר אחותה, מרים, ואחיה, אהרון, מבקרים את משה על כך שהתחתן עם אישה כושיית. אלוהים מתערב ומגן על משה, ואומר שהוא האיש הצנוע ביותר עלי אדמות.

דעה אישית

ציפורה היא דמות חשובה בתנ"ך. היא סמל לנאמנות ונאמנות, והיא דוגמה לאיך שאישה צריכה להיות. היא גם תזכורת לחשיבות המשפחה ולכוחה של האהבה. למשה ולציפורה היה מסע ארוך וקשה ביחד, אבל הם נשארו ביחד ונשארו חזקים. זוהי עדות לאמונתם ולמחויבותם זה לזה.

סיכום

משה הוא אחת הדמויות החשובות בתנ"ך. גם אשתו, ציפורה, מוזכרת כמה פעמים בתנ"ך. היא ידועה בנאמנותה ובנאמנותה לבעלה, והיא סמל לנאמנות ונאמנות. ציפורה היא דוגמה לאיך צריכה להיות אישה ותזכורת לחשיבות המשפחה ולכוחה של האהבה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן