דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של פוטין?

מה שמה של אשתו של פוטין?

מה שמה של אשתו של פוטין?

מי היא אשתו של ולדימיר פוטין?

ולדימיר פוטין, הנשיא הנוכחי של הפדרציה הרוסית, נשוי ללודמילה פוטינה. לודמילה היא דיילת לשעבר והיא אם לשתי בנות, מריה ויקטרינה. היא גם סבתא לארבעה נכדים.

הביוגרפיה של לודמילה פוטינה

לודמילה פוטינה נולדה בקלינינגרד, רוסיה בשנת 1958. היא סיימה את לימודיה במכון הממלכתי של מוסקבה ליחסים בינלאומיים בשנת 1986 עם תואר בפילולוגיה. לאחר סיום הלימודים, היא עבדה כדיילת בחברת אירופלוט, חברת התעופה הרוסית. בשנת 1983 פגשה לודמילה את ולדימיר פוטין במסיבה בלנינגרד. הם נישאו ב-1983 ונולדו להם שתי בנות, מריה ויקטרינה. לודמילה ולדימיר התגרשו בשנת 2014.

החיים של לודמילה פוטינה לאחר הגירושין

לאחר גירושיה מוולדימיר פוטין, לודמילה פוטין שמרה על פרופיל נמוך. היא נראתה משתתפת באירועים עם בנותיה ונכדיה. היא גם פילנתרופית פעילה והייתה מעורבת במספר ארגוני צדקה.

העבודה הפילנתרופית של לודמילה פוטינה

לודמילה פוטינה היא פטרונית של קרן הילדים הרוסית, המעניקה סיוע לילדים נזקקים. היא גם פטרונית של קרן התרבות הרוסית, המקדמת את התרבות והאמנות הרוסית. היא גם פטרונית של האקדמיה הרוסית למדעים, המקדמת מחקר ופיתוח מדעיים.

תחומי העניין האחרים של לודמילה פוטינה

בנוסף לעבודתה הפילנתרופית, לודמילה פוטינה היא קוראת נלהבת ונהנית לטייל. היא גם תומכת נלהבת לשימור התרבות והמורשת הרוסית.

סיכום

לודמילה פוטינה היא אשתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. היא דיילת לשעבר ואם לשתי בנות. היא גם פילנתרופית פעילה והייתה מעורבת במספר ארגוני צדקה. היא קוראת נלהבת ונהנית לטייל. היא גם תומכת נלהבת לשימור התרבות והמורשת הרוסית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן