דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של דיוויד בקהאם?

מה שמה של אשתו של דיוויד בקהאם?

מה שמה של אשתו של דיוויד בקהאם?

מי זה דיוויד בקהאם?

דייויד בקהאם הוא שחקן כדורגל מקצועני לשעבר ששיחק במנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, LA Galaxy ופריז סן ז'רמן. הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים והוא השחקן האנגלי הראשון שזוכה באליפות ליגה בארבע מדינות. בקהאם ידוע גם בחוש האופנתי שלו ובנישואיו לספייס גירל לשעבר, ויקטוריה בקהאם.

הקריירה של דיוויד בקהאם

דיוויד בקהאם החל את הקריירה שלו במנצ'סטר יונייטד ב-1992, שם זכה במהירות לתהילה. הוא היה חבר מפתח בקבוצה שזכתה באליפות הפרמייר ליג ב-1996 וב-1997, כמו גם בגביע האנגלי ב-1996. הוא גם זכה בליגת האלופות של אופ"א ב-1999. ב-2003 עבר בקהאם לריאל מדריד, שם זכה אליפות הליגה ב-2007. לאחר מכן עבר לארצות הברית כדי לשחק ב-LA Galaxy, שם זכה בשני גביעי MLS ב-2011 וב-2012. ב-2013 עבר לפריז סן ז'רמן, שם זכה באליפות הליגה הראשונה ב-2013. 2013.

המותג של דיוויד בקהאם

דיוויד בקהאם הפך למותג עולמי, עם המלצות מחברות כמו אדידס, H&M וסמסונג. הוא גם השיק קו אופנה משלו, והופיע במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה. הוא גם שגריר רצון טוב של יוניסף, והיה מעורב במטרות צדקה רבות.

נישואיו של דיוויד בקהאם לויקטוריה בקהאם

דיוויד בקהאם התחתן עם ויקטוריה בקהאם, שנודעה בעבר בתור Posh Spice of the Spice Girls, בשנת 1999. לזוג יש ארבעה ילדים משותפים, ברוקלין, רומיאו, קרוז והארפר. בני הזוג הפכו לאחד הזוגות המפורסמים ביותר בעולם, ולעתים קרובות נראים משתתפים באירועי שטיח אדום ובתצוגות אופנה.

הקריירה של ויקטוריה בקהאם

ויקטוריה בקהאם החלה את הקריירה שלה כחברה ב"ספייס גירלז", אחת מקבוצות הבנות המצליחות בכל הזמנים. לאחר שהקבוצה התפרקה בשנת 2000, היא השיקה קו אופנה משלה, שהפך להצלחה עולמית. היא גם הוציאה כמה אלבומי סולו, והופיעה במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה.

סיכום

דיוויד בקהאם וויקטוריה בקהאם הם אחד הזוגות המפורסמים ביותר בעולם. דייויד בקהאם הוא שחקן כדורגל מקצועני לשעבר שנחשב לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים. הוא זכה באליפות ליגה בארבע מדינות, והפך למותג עולמי עם המלצות רבות. ויקטוריה בקהאם היא ספייס גירל לשעבר שהמשיכה להשיק קו אופנה משלה והוציאה כמה אלבומי סולו. יחד, יש להם ארבעה ילדים והם נראים לעתים קרובות באירועי שטיח אדום ובתצוגות אופנה. התשובה לשאלה, "איך קוראים לאשתו של דיוויד בקהאם?" היא ויקטוריה בקהאם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן