דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו הראשונה של רובי ריבלין?

מה שמה של אשתו הראשונה של רובי ריבלין?

מה שמה של אשתו הראשונה של רובי ריבלין?

מי זה רובי ריבלין?

רובי ריבלין הוא דמות בולטת בפוליטיקה הישראלית. היא הייתה הנשיאה הראשונה של ישראל, כיהנה בין השנים 2014 עד 2018. היא גם הייתה היושבת ראש הכנסת, הפרלמנט של ישראל, בשנים 2006 עד 2009. ריבלין נולדה בירושלים בשנת 1939 ומילאה תפקידים שונים בממשלת ישראל. מאז שנות ה-70. היא חברה במפלגת הליכוד ותומכת חזקה בזכויות נשים בישראל.

מי הייתה אשתו הראשונה של רובי ריבלין?

רובי ריבלין היה נשוי לאשתו הראשונה, מרים, למעלה מ-40 שנה. לזוג נולדו שני ילדים משותפים, בן ובת. מרים נפטרה ב-2011 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מאז ריבלין נישא בשנית וכיום הוא נשוי לאשתו השנייה, נחמה.

חייו המוקדמים של ריבלין

ריבלין נולד בירושלים ב-1939 וגדל במשפחה יהודית מסורתית. היא למדה באוניברסיטה העברית בירושלים וקיבלה תואר במדעי המדינה. לאחר סיום לימודיה עבדה כעיתונאית ואחר כך כיועצת פוליטית. בשנות ה-70 נבחרה לכנסת וכיהנה בתפקידים שונים בממשלת ישראל.

הקריירה הפוליטית של ריבלין

הקריירה הפוליטית של ריבלין החלה בשנות ה-70 כשנבחרה לכנסת. כיהנה בתפקידים שונים בממשלת ישראל, בין היתר כשר התקשורת ושרת החינוך. בשנת 2006 היא נבחרה ליושבת ראש הכנסת. בשנת 2014 היא נבחרה לנשיאה הראשונה של ישראל.

מורשת ריבלין

רובי ריבלין זכור כפורץ דרך בפוליטיקה הישראלית. היא הייתה הנשיאה הראשונה של ישראל והיושבת הראשונה של הכנסת. היא הייתה חסידה נחרצת למען זכויות נשים והייתה מתנגדת חריפה לאפליה נגד נשים בישראל. מורשתה תמשיך להיזכר עוד שנים רבות.

דעה אישית

רובי ריבלין הוא דמות מעוררת השראה בפוליטיקה הישראלית. היא הייתה פורצת דרך למען זכויות נשים ותומכת חזקה בשוויון בישראל. מורשתה תמשיך להיזכר עוד שנים רבות. חשוב לזכור את שמה של אשתו הראשונה, מרים, שהייתה לצידה למעלה מ-40 שנה. האומץ והנחישות שלה להילחם על מה שהיא האמינה בו ימשיכו להוות השראה לרבים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן