דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אחותו של ששי ישם?

מה שמה של אחותו של ששי ישם?

מה שמה של אחותו של ששי ישם?

מי זה ששי ישם?

שאשי יאשם היא שחקנית ודוגמנית הודית שהופיעה במספר סרטי בוליווד. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "Kabhi Khushi Kabhie Gham" ו"Dil Chahta Hai". היא גם הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה, כולל "Kaun Banega Crorepati" ו"Jhalak Dikhhla Jaa".

מה שמה של אחותו של ששי ישם?

לששי ישם יש אחות בשם פריאנקה יאשם. פריאנקה היא גם שחקנית ודוגמנית, והופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "Kabhi Khushi Kabhie Gham" ו"Dil Chahta Hai".

אילו עובדות נוספות ידועות על אחותו של ששי ישם?

הקריירה של פריאנקה ישאם

לפריאנקה יאשם הייתה קריירה מצליחה בתעשיית הבידור. היא הופיעה בכמה סרטי בוליווד, כולל "Kabhi Khushi Kabhie Gham" ו"Dil Chahta Hai". היא גם הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה, כולל "Kaun Banega Crorepati" ו"Jhalak Dikhhla Jaa".

החיים האישיים של פריאנקה ישאם

פריאנקה ישם נשואה לשחקן והבמאי רג'יב מנון. לזוג שני ילדים, בן ובת.

הפרסים והשבחים של פריאנקה ישאם

Priyanka Yasham זכתה במספר פרסים ותשבחות על עבודתה בתעשיית הבידור. היא זכתה בפרס Filmfare לשחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה בסרט "Kabhi Khushi Kabhie Gham". היא גם הייתה מועמדת למספר פרסים נוספים, כולל פרס הסרט הלאומי לשחקנית הטובה ביותר.

הפילנתרופיה של פריאנקה ישאם

פריאנקה יאשם היא פילנתרופית פעילה והייתה מעורבת בכמה מטרות צדקה. היא פטרונית של ארגון הצדקה "הצילו את הילדים" וגם הייתה מעורבת בגיוס כספים למען קורבנות הצונאמי באוקיינוס ההודי ב-2004.

סיכום

שאשי יאשם היא שחקנית ודוגמנית הודית שהופיעה במספר סרטי בוליווד. יש לה אחות בשם Priyanka Yasham, שהיא גם שחקנית ודוגמנית. לפריאנקה הייתה קריירה מצליחה בתעשיית הבידור וזכתה במספר פרסים ושבחים על עבודתה. היא גם פילנתרופית פעילה והייתה מעורבת בכמה מטרות צדקה.

דעה אישית

שאשי ישם ואחותה פריאנקה הן נשים מעוררות השראה שזכו להצלחה רבה בתחומן. שניהם מהווים מודל לחיקוי עבור שחקנים ושחקניות שאפתניות, והעבודה הפילנתרופית שלהם היא דוגמה לאופן שבו כולנו יכולים לעשות שינוי בעולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן