דף הבית » איך קוראים » מה שמה האמיתי של נועה קירל?

מה שמה האמיתי של נועה קירל?

מה שמה האמיתי של נועה קירל?

מי זאת נועה קירל?

נועה קירל היא שחקנית וזמרת ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הוציאה שני אלבומים וכמה סינגלים.

מה שמה האמיתי של נועה קירל?

שמה האמיתי של נועה קירל הוא נועה קרן. היא נולדה בירושלים, ישראל, בשנת 2002. היא החלה את דרכה כשחקנית ילדה, והופיעה במספר סדרות טלוויזיה וסרטים. היא גם הופיעה במספר קליפים.

הקריירה של נועה קירל

נועה קירל החלה את דרכה כשחקנית ילדה, והופיעה בסדרות טלוויזיה כמו "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה במספר סרטים, כולל "הצד השני של החומה" ו"העולם החדש". בנוסף לקריירת המשחק, נועה קירל היא גם זמרת. היא הוציאה שני אלבומים, "נועה קירל" ו"נועה קירל 2", וכן מספר סינגלים. היא גם הופיעה במספר רב של קונצרטים ופסטיבלים.

פרסי נועה קירל

נועה קירל זכתה בפרסים רבים על עבודתה כשחקנית וזמרת. בשנת 2019 היא זכתה בפרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר על משחקה בסרט "הצד השני של הקיר". היא גם זכתה במספר פרסים על המוזיקה שלה, ביניהם פרסי המוזיקה הישראלית לאמנית הטובה ביותר ולאלבום הטוב ביותר.

החיים האישיים של נועה קירל

נועה קירל כרגע רווקה. היא חובבת חיות נלהבת ולעתים קרובות מפרסמת תמונות של החתולים שלה בחשבון האינסטגרם שלה. בזמנה הפנוי היא נהנית לנגן בפסנתר ולבלות עם משפחתה.

טבלת הקריירה של נועה קירל

שָׁנָה תַפְקִיד
2002 שחקנית ילדים
2009 השיר שלנו
2011 השיר שלנו 2
2013 הצד השני של החומה
2015 העולם החדש
2018 נועה קירל
2019 נועה קירל 2

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן