דף הבית » איך » מה לעשות לאחר בדיקת הריון ביתית חיובית?

מה לעשות לאחר בדיקת הריון ביתית חיובית?

2023-05-20 09:16:00+02:00

אשר את התוצאות עם רופא

כאשר אתה מקבל תוצאה חיובית בבדיקת הריון ביתית, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לאשר את התוצאות עם רופא. רופא יכול לספק לך בדיקה מדויקת יותר ויכול גם לספק לך מידע על מה לצפות במהלך ההריון. הרופא שלך יכול גם לספק לך מידע על טיפול טרום לידתי וכל דאגה רפואית אחרת שיש לך.

התחל ליטול ויטמינים לפני לידה

לאחר שאישרת את ההיריון שלך, חשוב להתחיל ליטול ויטמינים לפני הלידה. ויטמינים טרום לידתיים חיוניים לבריאות שלך ושל תינוקך. הם מספקים לגוף שלך את החומרים המזינים שהוא צריך כדי לתמוך בתינוק הגדל שלך. הרופא שלך יכול להמליץ על ויטמין טרום לידתי המתאים לך.

התחל לבצע שינויים באורח החיים

כאשר את בהריון, חשוב לבצע כמה שינויים באורח החיים. זה כולל אכילת תזונה בריאה, פעילות גופנית סדירה והימנעות מאלכוהול וסמים. חשוב גם לנוח הרבה ולהימנע מכל פעילות שעלולה להיות מסוכנת לך או לתינוקך.

התחל לתכנן את התינוק שלך

לאחר שאישרת את ההריון, הגיע הזמן להתחיל לתכנן את התינוק שלך. זה כולל החלטה על שם, מציאת רופא ילדים, וודא שיש לך את כל הפריטים הדרושים לתינוק שלך. אולי כדאי גם להתחיל לחשוב איך תנהל את הכספים שלך לאחר לידת התינוק.

מצא מערכת תמיכה

מערכת תמיכה חזקה חיונית במהלך ההריון. זה כולל משפחה, חברים ונשים הרות אחרות. להיות עם מישהו לדבר איתו ולהישען עליו במהלך הזמן הזה יכול לעשות הבדל עצום.

התחל לחסוך עבור התינוק שלך

לידה עשויה להיות יקרה ולכן חשוב להתחיל לחסוך כמה שיותר מהר. התחל בהפרשת סכום כסף קטן מדי חודש עבור התינוק שלך. כסף זה יכול לשמש עבור פריטים כגון חיתולים, פורמולה ושאר מצרכים לתינוק.

קח זמן לעצמך

הריון יכול להיות מכריע, לכן חשוב להקדיש זמן לעצמך. הקפידו לנוח הרבה, לאכול בריא ולקחת זמן להירגע. זה יעזור לך להישאר בריא ולשמור על רמות הלחץ שלך למטה.

דעה אישית

הריון הוא תקופה מרגשת, אבל היא גם יכולה להיות מכריעה. חשוב להקדיש זמן לאשר את ההיריון שלך עם רופא, להתחיל ליטול ויטמינים לפני הלידה, לבצע שינויים באורח החיים ולהתחיל לתכנן את התינוק שלך. כמו כן, חשוב למצוא מערכת תמיכה ולהתחיל לחסוך לתינוק. לבסוף, הקפידו להקדיש זמן לעצמכם בתקופה זו. הריון יכול להיות חוויה נפלאה, אבל חשוב לשמור על עצמך ועל התינוק שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן