דף הבית » איך » איך אתה יכול לדעת אם הכלבה בהריון?

איך אתה יכול לדעת אם הכלבה בהריון?

2023-05-25 16:22:00+02:00

מהם הסימנים של כלב בהריון?

הריון אצל כלבים הוא תהליך מורכב שיכול להיות קשה לזיהוי. ישנם מספר סימנים שיכולים להעיד על כך שהכלב בהריון, אך הדרך היחידה להיות בטוחה היא לקבל הוטרינר שיאשר את ההריון. חלק מהסימנים של כלב בהריון כוללים:

  • פטמות מוגדלות
  • עלייה במשקל
  • ירידה ברמת הפעילות
  • תיאבון מוגבר
  • התנהגות קינון
  • הֲקָאָה

איך אתה יכול לדעת אם הכלבה בהריון?

הדרך הטובה ביותר לקבוע אם כלבה בהריון היא להורות לווטרינר לבצע אולטרסאונד או צילום רנטגן. אולטרסאונד נעשה בדרך כלל בין הימים 25 ל-35 להריון, בעוד שצילומי רנטגן יכולים להיעשות לאחר יום 45. במהלך האולטרסאונד או הרנטגן, הווטרינר יוכל לראות את הגורים ולאשר את ההיריון.

בדיקה פיזית

וטרינר יכול גם לבצע בדיקה גופנית כדי לבדוק אם יש סימני הריון. במהלך הבדיקה, הווטרינר יבדוק את בטנו של הכלב לגבי הגדלה או שינוי בגודל. הווטרינר רשאי גם לבדוק את פטמות הכלב עבור כל שינוי בגודל או בצבע.

בדיקת דם

ניתן גם לעשות בדיקת דם כדי לבדוק את נוכחותו של הורמון הרלקסין. רלקסין מיוצר על ידי השליה במהלך ההריון וניתן לזהות אותו בדם לאחר יום 25 להריון.

בדיקת הורמונים

ניתן גם לעשות בדיקת הורמונים כדי לבדוק נוכחות של פרוגסטרון. פרוגסטרון מיוצר על ידי השליה במהלך ההריון וניתן לזהות אותו בדם לאחר יום 40 להריון.

מה עליך לעשות אם הכלב שלך בהריון?

אם הכלבה שלך בהריון, חשוב לספק לה תזונה נכונה וטיפול וטרינרי. הווטרינר שלך יכול לספק לך עצות כיצד לטפל בכלב ההריון שלך וגם יכול לעזור לך להתכונן להולדת הגורים. כמו כן, חשוב לוודא שהכלב שלכם מעודכן בחיסונים שלה ושהיא עוברת עיקור לאחר לידת הגורים. איך אתה יכול לדעת אם הכלבה בהריון? חשוב לזכור כי הריון אצל כלבים הוא תהליך מורכב ועלול להיות קשה לזיהוי. אם אתה חושד שהכלב שלך בהריון, עדיף לוטרינר לאשר את ההריון. עם טיפול ותזונה נכונים, הכלב שלך בהריון יכול לעבור הריון בריא ומוצלח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן