דף הבית » כמה זמן » מה לעשות כשאתה נקע את היד?

מה לעשות כשאתה נקע את היד?

2023-05-15 15:57:00+02:00

מהי נקע בזרוע?

נקע בזרוע היא פגיעה ברצועות בזרוע. זה מתרחש כאשר הרצועות נמתחות או נקרעות עקב תנועה פתאומית או כוח. סוג זה של פציעה נפוץ בספורט ובפעילויות גופניות אחרות. זה יכול להתרחש גם מנפילה או טראומה אחרת.

סימנים ותסמינים של נקע בזרוע

הסימנים והתסמינים הנפוצים ביותר של נקע בזרוע כוללים:

  • כְּאֵב
  • נְפִיחוּת
  • סימון
  • נוּקְשׁוּת
  • קושי להזיז את הזרוע

טיפול בנקע בזרוע

הדרך הטובה ביותר לטפל בזרוע נקעה היא להניח אותה ולמרוח קרח על האזור. זה יעזור להפחית נפיחות וכאב. חשוב גם לשמור על הזרוע מורמת כדי לעזור להפחית את הנפיחות.

דְחִיסָה

דחיסה יכולה גם לעזור להפחית נפיחות וכאב. ניתן ליישם דחיסה עם תחבושת אלסטית או עטיפת. חשוב לא לעטוף את הזרוע בחוזקה מדי, שכן הדבר עלול לגרום לנזק נוסף.

תרופות

תרופות נגד כאבים ללא מרשם, כגון איבופרופן או פרצטמול, יכולות לסייע בהפחתת כאב ונפיחות. חשוב להקפיד על ההוראות שעל האריזה ולא ליטול יותר מהמינון המומלץ.

פיזיותרפיה

פיזיותרפיה יכולה לסייע בשיקום הכוח וטווח התנועה בזרוע. פיזיותרפיסט יכול גם ללמד תרגילים שיעזרו בחיזוק הזרוע ומניעת פציעות עתידיות.

מתי לפנות לעזרה רפואית

חשוב לפנות לעזרה רפואית אם הכאב חמור או אם הזרוע לא מסוגלת לזוז. רופא יכול לבדוק את הזרוע ולקבוע את היקף הפציעה. הם עשויים גם להמליץ על טיפול נוסף, כגון ניתוח או פיזיותרפיה. נקע בזרועך יכול להיות חוויה כואבת. עם זאת, בטיפול נכון ניתן להפחית כאבים ונפיחות ולהחזיר כוח וטווחי תנועה. אם הכאבים חזקים או אם הזרוע לא מסוגלת לזוז, חשוב לפנות לעזרה רפואית. למידע נוסף על נקע בזרועות, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן