דף הבית » האם חייב » מה לעשות אם לא זומנת ללשכת הגיוס

מה לעשות אם לא זומנת ללשכת הגיוס

מה לעשות אם לא זומנת ללשכת הגיוס

מה לעשות אם לא זומנת ללשכת הגיוס

אם אתם מעוניינים להתגייס לצבא אך לא זומנתם ללשכת הגיוס, אל דאגה. יש עדיין צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להפוך לחלק מהכוחות המזוינים. הנה מה שאתה צריך לדעת.

פנה למגייס

הצעד הראשון הוא לפנות למגייס. אתה יכול למצוא מגייס באזור שלך על ידי ביקור באתר של סניף הצבא אליו אתה מעוניין להצטרף. לאחר שאיתרתם מגייס, תוכלו לפנות אליו ולהסביר שלא קיבלתם זימון ללשכת הגיוס. הם יכולים לספק לך מידע נוסף ולעזור לך להתחיל בתהליך הגיוס.

אסוף את התיעוד הדרוש

לפני שתוכל להתגייס, תצטרך לאסוף את התיעוד הדרוש. זה כולל את תעודת הלידה שלך, כרטיס ביטוח לאומי, תעודת בגרות או GED, וכל מסמך אחר הנדרש. תצטרך גם לעבור בחינה פיזית ולספק הוכחה לאזרחות שלך.

קח את מבחן ASVAB

סוללת הכושר המקצועי של השירותים המזוינים (ASVAB) היא מבחן שכל המתגייסים הפוטנציאליים חייבים לעבור. הוא משמש כדי לקבוע לאילו עבודות צבאיות אתה הכי מתאים. המבחן זמין ברוב משרדי הגיוס, כך שתצטרכו לקבוע תור כדי לעבור אותו.

מהו מבחן ASVAB?

ה-ASVAB הוא מבחן רב-ברירה שמודד את הידע שלך במתמטיקה, מדעים, אנגלית ונושאים אחרים. הוא משמש גם כדי למדוד את כישורי פתרון בעיות וחשיבה ביקורתית שלך. המבחן מחולק ל-10 חלקים, ותצטרכו לקבל ציון 32 לפחות כדי להיות זכאי לגיוס.

הכנה למבחן ASVAB

על מנת להצליח במבחן ASVAB, חשוב להתכונן. אתה יכול למצוא מדריכי לימוד ומבחני תרגול באינטרנט שיכולים לעזור לך להתכונן לבחינה. כמו כן, מומלץ להקדיש זמן לעיון בחומר שיכוסה במבחן.

מה קורה לאחר שעברתם את מבחן ה-ASVAB?

לאחר שעברת את מבחן ASVAB, תצטרך להיפגש עם מגייס כדי לדון באפשרויות שלך. הם יוכלו לענות על כל שאלה שיש לך ולספק לך מידע נוסף על תהליך הגיוס. לאחר מכן, תצטרך למלא את הניירת הדרושה ולהשלים את תהליך הגיוס.

הצטרפות לצבא היא חוויה מרגשת ומתגמלת. אם לא זומנתם ללשכת הגיוס, אל דאגה. אתה עדיין יכול לנקוט בצעדים הדרושים כדי להפוך לחלק מהכוחות המזוינים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן