דף הבית » האם חייב » אם הם לא שלחו לי זימון לצו הראשון, האם אני צריך ללכת?

אם הם לא שלחו לי זימון לצו הראשון, האם אני צריך ללכת?

אם הם לא שלחו לי זימון לצו הראשון, האם אני צריך ללכת?

מהו זימון?

הזמנה לדין היא מסמך משפטי המונפק על ידי בית משפט ונשלח לאדם או גורם המחויבים להתייצב בבית המשפט. הזימון יודיע לנמען על מועד ושעת הדיון בבית המשפט וכן על ההליכים המשפטיים הננקטים נגדו. כמו כן יינתנו בזימון הנחיות כיצד להגיב לזימון.

האם עליי לפנות לבית המשפט אם לא קיבלתי זימון?

אם לא קיבלת זימון לצו בית משפט, חשוב להבין את חובותיך המשפטיות. בהתאם לסוג ההליכים המשפטיים הננקטים נגדך, ייתכן שתידרש להתייצב בבית המשפט גם אם לא קיבלת הזמנה לדין. במקרים מסוימים, ייתכן שתוכל להגיש בקשה לביטול ההזמנה, שתאפשר לך להימנע מהתייצבות בבית המשפט.

מה אם קיבלתי זימון?

אם קיבלתם זימון לצו בית משפט, חשוב להבין את חובותיכם המשפטיות. עליך להתייצב בבית המשפט בתאריך ובשעה המפורטים בהזמנה לדין. אם לא תופיע בבית המשפט, אתה עלול להיות חשוף לעונשים משפטיים, לרבות קנסות ו/או מאסר. חשוב להתייעץ עם עורך דין אם יש לך שאלות או חששות לגבי הזימון.

מה אם אני לא יכול להרשות לעצמי עורך דין?

אם אינך יכול להרשות לעצמך עורך דין, ייתכן שתוכל לקבל סיוע משפטי מארגון סיוע משפטי או עורך דין פרו בונו. ארגונים אלה מספקים סיוע משפטי חינם או בעלות נמוכה למי שזכאים. בנוסף, ייתכן שתוכל למצוא עורך דין שמוכן לעבוד על בסיס שכר טרחה, כלומר הם לא ישולמו אלא אם כן תצליח במקרה שלך.

סיכום

אם לא קיבלת זימון לצו בית משפט, חשוב להבין את חובותיך המשפטיות. בהתאם לסוג ההליכים המשפטיים הננקטים נגדך, ייתכן שתידרש להתייצב בבית המשפט גם אם לא קיבלת הזמנה לדין. אם קיבלת זימון, חשוב להבין את חובותיך המשפטיות ולהתייעץ עם עורך דין אם יש לך שאלות או חששות. בנוסף, אם אינך יכול להרשות לעצמך עורך דין, ייתכן שתוכל לקבל סיוע משפטי מארגון סיוע משפטי או עורך דין פרו בונו.

שולחן

מַצָב מה לעשות
לא קיבל זימון להבין חובות משפטיות
קיבל זימון הבנת חובות משפטיות, התייעצי עם עורך דין
לא יכול להרשות לעצמו עו"ד קבל סיוע משפטי מארגון סיוע משפטי או עורך דין פרו בונו

רשימה

  • הבן את חובותיך המשפטיות אם לא קיבלת זימון לצו בית משפט
  • הבן את חובותיך המשפטיות אם קיבלת זימון לצו בית משפט
  • התייעץ עם עורך דין אם יש לך שאלות או חששות
  • קבל סיוע משפטי מארגון סיוע משפטי או עורך דין פרו בונו אם אינך יכול להרשות לעצמך עורך דין

למידע נוסף, צפה בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן