דף הבית » איך קוראים » מה השם של מנגינות התינוק?

מה השם של מנגינות התינוק?

מה השם של מנגינות התינוק?

מה זה בייבי מלוני ניגונים?

Baby Melony Tunes היא דמות מצוירת מהזיכיון לוני טונס. הדמות נוצרה על ידי האנימטור בוב קלמפט בשנת 1945 והופיעה לראשונה בסרט הקצר "צוואר בקבוק של תינוק". הדמות היא גרסת תינוק לדמות הקלאסית לוני טונס, Melony Tunes.Baby Melony Tunes הוא תינוק חמוד ושובב עם ראש גדול וחיוך גדול. לעתים קרובות רואים אותה לובשת מצנפת וחיתול. היא ידועה במשפט הקיצוני שלה, "זה הכל אנשים!" מה שהיא אומרת בסוף כל קריקטורה.

המקור של מנגינות התינוק מלוני

הדמות של Baby Melony Tunes נוצרה על ידי האנימטור בוב קלמפט בשנת 1945. קלמפט נוצר בהשראת דמות הקומיקס הפופולרית, Little Lulu, ורצה ליצור דמות דומה לזכיינית לוני טונס. קלמפט יצר את הדמות כגרסה לתינוק של הדמות הקלאסית של לוני טונס, מלוני טונס. הדמות זכתה ללהיט מיידי בקרב הקהל והפכה במהירות לחביבת המעריצים.

הפופולריות של מנגינות תינוק מלוני

Baby Melony Tunes הפכה לאחת הדמויות הפופולריות ביותר בזיכיון לוני טונס. היא הופיעה במספר רב של קריקטורות, תוכניות טלוויזיה ומשחקי וידאו. היא גם הוצגה בסחורה, כמו צעצועים, ביגוד וספרים. הדמות הפכה לאייקון תרבותי והיא אהובה על מעריצים בכל הגילאים. היא נתפסת לעתים קרובות כסמל של תמימות וילדות.

מנגינות תינוקות בתרבות פופולרית

Baby Melony Tunes עשה הופעות רבות בתרבות הפופולרית. היא השתתפה בסרטים כמו "מי הפליל את רוג'ר ראביט" ו"ספייס ג'אם". היא גם הופיעה בתוכניות טלוויזיה כמו משפחת סימפסון ו-Family Guy. הדמות הופיעה גם במשחקי וידאו כגון לוני טונס: אקמי ארסנל ולוני טונס: מירוץ החלל. היא גם הוצגה בסחורה כמו צעצועים, בגדים וספרים.

השוואה מהירה

אופי נוצר על ידי הופעה ראשונה
ניגוני תינוק מלוני בוב קלמפט 1945
לולו הקטנה מארג' ביואל 1934

לסיכום, Baby Melony Tunes היא דמות מצוירת אהובה מהזכיינית לוני טונס. הדמות נוצרה על ידי האנימטור בוב קלמפט ב-1945 ומאז הפכה לאייקון תרבותי. היא הופיעה במספר רב של קריקטורות, תוכניות טלוויזיה, משחקי וידאו וסחורה. היא נתפסת לעתים קרובות כסמל של תמימות וילדות והיא אהובה על מעריצים בכל הגילאים. למידע נוסף על מנגינות ה-Baby Melony, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן