דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין VPN ל- Proxy?

מה ההבדל בין VPN ל- Proxy?

מהו VPN?

רשת פרטית וירטואלית (VPN) היא חיבור מאובטח בין שני מכשירים או יותר. הוא משתמש בהצפנה כדי להגן על נתונים שנשלחו דרך האינטרנט, מה שמקשה על האקרים ליירט ולגשת לנתונים שלך. VPN גם מסתיר את כתובת ה- IP שלך, מה שמקשה על אתרים לעקוב אחר הפעילות המקוונת שלך.

נושאים קשורים:

 

מהו פרוקסי?

פרוקסי הוא שרת המשמש כמתווך בין המחשב שלך לאינטרנט. זה יכול לשמש כדי להסתיר את כתובת ה- IP שלך, לעקוף את ההגבלות הגיאוגרפיות ולגישה לאתרים חסומים. שלא כמו VPN, פרוקסי אינו מצפן את הנתונים שלך, מה שהופך אותם פחות בטוחים מ- VPN.

ההבדל בין VPN ל- Proxy

ההבדל העיקרי בין VPN לבין פרוקסי הוא ש- VPN מצפינה את הנתונים שלך בזמן ש- proxy אינו עושה זאת. VPN גם מסתיר את כתובת ה- IP שלך, בעוד ש- proxy אינו עושה זאת. VPN בטוח יותר מאשר פרוקסי, אך הוא גם יקר יותר.

היתרונות של שימוש ב- VPN

שימוש ב- VPN יכול לעזור לך להישאר מאובטח באופן מקוון על ידי הצפנת הנתונים שלך והסתרת כתובת ה- IP שלך. זה יכול גם לעזור לך לגשת לאתרים חסומים ולעקיפת הגבלות גיאוגרפיות.

היתרונות של שימוש בפרוקסי

שימוש בפרוקסי יכול לעזור לך לגשת לאתרים חסומים ולעקיפת הגבלות גיאוגרפיות. זה יכול גם לעזור לך להסתיר את כתובת ה- IP שלך, ולהקשות על אתרים לעקוב אחר הפעילות המקוונת שלך.

לא משנה באיזה מהם תבחרו, VPN או פרוקסי, תוכלו להישאר מאובטחים באופן מקוון ולגשת לאתרים חסומים. אז למה לא לנסות ולראות מה הכי מתאים לך?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן