דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין Posome ל- Opusum?

מה ההבדל בין Posome ל- Opusum?

מה זה POSOME?

posome הוא מונח המשמש לתיאור מערך החלבונים השלם שבא לידי ביטוי על ידי תא. זהו שילוב של המילים “פרוטאום” ו”גנום “ומשמש לתיאור כל מערך החלבונים המתבטאים על ידי תא. POSOME הוא מונח חדש יחסית ומשמש לתיאור כל מערך החלבונים המתבטאים על ידי תא, כולל אלה שאינם מקודדים בגנום.

מה זה Opusum?

Opusum הוא מונח המשמש לתיאור מערך החלבונים המלא המתבטא על ידי תא בסביבה מסוימת. זהו שילוב של המילים “פרוטאום” ו”סביבה “ומשמש לתיאור כל מערך החלבונים המתבטא על ידי תא בסביבה מסוימת. Opusum הוא מונח חדש יחסית ומשמש לתיאור כל מערך החלבונים המתבטאים על ידי תא בסביבה מסוימת, כולל אלה שאינם מקודדים בגנום.

מה ההבדל בין POSOME ל- OPUSUM?

ההבדל העיקרי בין POSOME לאופוסום הוא ש- POSOME מתאר את מערך החלבונים השלם שבאו לידי ביטוי על ידי תא, ואילו אופוסום מתאר את מערך החלבונים השלם שבא לידי ביטוי על ידי תא בסביבה מסוימת. POSOME כולל חלבונים שאינם מקודדים בגנום, ואילו אופוסום כולל חלבונים שאינם מקודדים בגנום אך באים לידי ביטוי בסביבה מסוימת.

POSOME כולל חלבונים שלא מקודדים בגנום

posome כולל חלבונים שאינם מקודדים בגנום. חלבונים אלה באים לידי ביטוי על ידי התא ויכולים לשמש לפונקציות שונות, כמו חילוף חומרים, איתות ותהליכים סלולריים אחרים. חלבונים אלה אינם מקודדים בגנום, אלא באים לידי ביטוי על ידי התא בתגובה לרמזים סביבתיים.

Opusum כולל חלבונים שאינם מקודדים בגנום אך באים לידי ביטוי בסביבה מסוימת

Opusum כולל חלבונים שאינם מקודדים בגנום אך באים לידי ביטוי בסביבה מסוימת. חלבונים אלה באים לידי ביטוי על ידי התא בתגובה לרמזים סביבתיים וניתן להשתמש בהם לפונקציות שונות, כמו חילוף חומרים, איתות ותהליכים סלולריים אחרים. חלבונים אלה אינם מקודדים בגנום, אלא באים לידי ביטוי על ידי התא בתגובה לרמזים סביבתיים.

posome ו- opusum משמשים לתיאור קבוצות שונות של חלבונים

Posome ו- Opusum משמשים לתיאור קבוצות שונות של חלבונים. POSOME משמש לתיאור מערך החלבונים המלא המתבטא על ידי תא, ואילו Opusum משמש לתיאור מערך החלבונים המלא המתבטא על ידי תא בסביבה מסוימת. שני המונחים משמשים לתיאור כל מערך החלבונים המתבטאים על ידי תא, כולל אלה שאינם מקודדים בגנום.

posome ו- opusum משמשים לחקר היבטים שונים של חלבונים

Posome ו- Opusum משמשים לחקר היבטים שונים של חלבונים. POSOME משמש לחקר מערך החלבונים השלם שבא לידי ביטוי על ידי תא, ואילו Opusum משמש לחקר מערך החלבונים המלא המתבטא על ידי תא בסביבה מסוימת. שני המונחים משמשים לחקר כל מערך החלבונים המתבטאים על ידי תא, כולל אלה שאינם מקודדים בגנום.

Posome ו- Opusum הם שני מונחים המשמשים לתיאור קבוצות שונות של חלבונים. הבנת ההבדל בין השניים יכולה לעזור לחוקרים להבין טוב יותר את החלבונים שבאים לידי ביטוי על ידי תא וכיצד הם מושפעים מרמזים סביבתיים. אז בפעם הבאה שתשמע מישהו מדבר על פוזום ואופוסום, תדע בדיוק על מה הם מדברים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן