דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין Java ל- JavaScript?

מה ההבדל בין Java ל- JavaScript?

מה זה Java?

Java היא שפת תכנות לשימוש כללי המבוססת על מעמד, מונחה אובייקטים, ומוכננת להיות כמה שפחות תלות יישום ככל האפשר. זה נועד לאפשר למפתחי יישומים “לכתוב פעם אחת, לרוץ בכל מקום” (WORA), כלומר קוד Java מורכב יכול לפעול בכל הפלטפורמות התומכות ב- Java ללא צורך בתגמולים מחדש.

מהו JavaScript?

JavaScript היא שפת סקריפט המשמשת להפוך את דפי האינטרנט לאינטראקטיביים. זוהי שפת תכנות קלה ומפורשת עם יכולות מונחות אובייקטים המאפשרת למפתחים ליצור דפי אינטרנט דינמיים. JavaScript משמש לרוב כחלק מדפדפני האינטרנט שלהם, אשר יישומם מאפשר לתסריטים בצד הלקוח ליצור אינטראקציה עם המשתמש, לשלוט בדפדפן, לתקשר באופן אסינכרוני ולשנות את המסמך 3333 קונטנט המוצג.

ההבדל בין Java ל- JavaScript

ההבדל העיקרי בין Java ל- JavaScript הוא ש- Java היא שפת תכנות, ואילו JavaScript היא שפת סקריפט. Java היא שפה מורכבת, ואילו JavaScript היא שפה מפורשת. צריך להרכיב את קוד Java, ואילו קוד JavaScript הוא כל טקסט ופועל בצד הלקוח. Java היא שפה מורכבת יותר, ואילו JavaScript היא שפה מבוססת טקסט ומשתמשת במשתנים, אירועים ופונקציות.

שימושים ב- Java ו- JavaScript

Java משמש ליצירת יישומים הפועלים במחשב או דפדפן וירטואלי. הוא משמש ליצירת יישומי שולחן עבודה, נייד ואינטרנט. JavaScript משמש ליצירת דפי אינטרנט אינטראקטיביים ומשמש בפיתוח אתרים כדי להפוך את דפי האינטרנט לדינאמיים ואינטראקטיביים. הוא משמש גם בפיתוח משחקים ויצירת יישומים שולחניים וניידים.

Java

  • יישומי שולחן עבודה
  • יישומים ניידים
  • יישומי אינטרנט

JavaScript

  • פיתוח אתרים
  • פיתוח משחק
  • יישומים שולחניים וניידים

Java ו- JavaScript הם שתי משפות התכנות הפופולריות ביותר בעולם. עם היכולות הייחודיות שלהם, ניתן להשתמש בהן ליצירת מגוון של יישומים ואתרי אינטרנט. אז עכשיו אתה יודע מה ההבדל בין Java ל- JavaScript!

למידה לקוד יכולה להיות חוויה מהנה ומתגמלת. אז למה לא לנסות את זה?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן