דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין c ל- #c?

מה ההבדל בין c ל- #c?

מה זה C?

C היא שפת תכנות פרוצדורלית לשימוש כללי שפותחה בתחילת שנות השבעים. זוהי אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר בעולם ומשמשת למגוון רחב של יישומים, כולל מערכות הפעלה, מערכות משובצות ופיתוח תוכנה.

נושאים קשורים:

 

מה זה #c?

#C היא גרסה של שפת התכנות C שפותחה על ידי מיקרוסופט בראשית שנות האלפיים. זוהי שפה מונחה עצמים המבוססת על שפת C ומשמשת לפיתוח יישומי Windows. #C היא שפה חזקה המשמשת לפיתוח יישומי שולחן עבודה, יישומי אינטרנט ויישומים ניידים.

הבדלים בין C ל- #C

ההבדל העיקרי בין C ל- #C הוא ש- C היא שפה פרוצדוראלית ואילו #C היא שפה מוכוונת אובייקטים. C היא שפה המשמשת לכתיבת קוד שמבוצע בצורה ליניארית, ואילו #C היא שפה המשמשת לכתיבת קוד המאורגנת לחפצים ושיעורים. C היא שפה המשמשת לכתיבת קוד שנערך בקוד מכונה, ואילו #C היא שפה המשמשת לכתיבת קוד המורכב לשפת ביניים של מיקרוסופט (MSIL).

C היא שפה פרוצדורלית

C היא שפה פרוצדורלית, שמשמעותה שהיא משמשת לכתיבת קוד שמבוצע בצורה ליניארית. המשמעות היא שהקוד נכתב באופן שלב אחר שלב, כאשר כל שלב מבוצע לפי הסדר. זה מקל על ניפוי באגים ושמירה על קוד שנכתב ב- C.

#C היא שפה מוכוונת אובייקטים

#c היא שפה מוכוונת אובייקטים, מה שאומר שהיא משמשת לכתיבת קוד שמאורגן לאובייקטים ושכבות. זה מקל על יצירת יישומים מורכבים שקל יותר לתחזק ולבאת באגים. #C תומך גם בתכונות כמו ירושה, פולימורפיזם ואקפסולציה, מה שמקל על יצירת קוד לשימוש חוזר.

מסקנה

C ו- #C הן שתי שפות תכנות שלעתים קרובות מבולבלות. אמנם שניהם מבוססים על שפת C, אך הם משמשים למטרות שונות. C היא שפה פרוצדוראלית המשמשת לכתיבת קוד המורכב לקוד מכונה, ואילו #C היא שפה מונחה אובייקטים המשמשת לכתיבת קוד המורכב לשפת ביניים של מיקרוסופט (MSIL). לכן, אם אתם מחפשים שפה לשימוש לפרויקטים של התכנות שלכם, חשוב להבין את ההבדלים בין C ל- #C.

תכנות יכולה להיות מהנה ומתגמלת, אז אל תפחד לנסות זאת!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן