דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין סבון לחומר ניקוי?

מה ההבדל בין סבון לחומר ניקוי?

מה זה סבון?

סבון הוא חומר ניקוי העשוי מרכיבים טבעיים, כמו שומנים ושמנים. זה מיוצר על ידי שילוב שומנים ושמנים עם אלקלי, כמו Lye. לאחר מכן מבושלים את התערובת ומערבבים עד שהיא יוצרת חומר סמיך וקרמי. סבון יעיל להסרת עפר, גריז ופסולת אחרת מהמשטחים. הוא גם עדין על העור וניתן להשתמש בו לניקוי בדים עדינים.

מה זה חומר ניקוי?

חומר ניקוי הוא חומר ניקוי סינטטי העשוי מכימיקלים מבוססי נפט. זה נועד להיות יעיל יותר להסרת עפר, גריז ופסולת אחרת ממשטחים מאשר סבון. חומר ניקוי יעיל יותר להסרת כתמים מבדים. עם זאת, זה יכול להיות קשה על העור ויכול לפגוע בבדים עדינים.

ההבדל בין סבון לחומר ניקוי

מרכיבים

ההבדל העיקרי בין סבון לחומר ניקוי הוא המרכיבים המשמשים לייצורם. סבון עשוי מרכיבים טבעיים, כמו שומנים ושמנים, ואילו חומר ניקוי עשוי מכימיקלים מבוססי נפט. המשמעות היא שסבון בדרך כלל עדין יותר על עור ובדים מאשר חומר ניקוי.

יעילות

הבדל נוסף בין סבון לחומר ניקוי הוא היעילות שלהם. סבון יעיל בהסרת לכלוך, גריז ופסולת אחרת ממשטחים, אך הוא אינו יעיל בהוצאת כתמים מבדים. חומר ניקוי, לעומת זאת, יעיל יותר להסרת עפר, גריז ופסולת אחרת ממשטחים, כמו גם כתמים מבדים.

בטיחות

סבון נחשב בדרך כלל לבטוח יותר מאשר חומר ניקוי. הסיבה לכך היא שסבון עשוי מרכיבים טבעיים, ואילו חומר ניקוי עשוי מכימיקלים מבוססי נפט. סבון עדין יותר על עור ובדים מאשר חומר ניקוי.

סבון וחומר ניקוי הם שניהם סוכני ניקוי יעילים, אך הם אינם זהים. סבון עשוי מרכיבים טבעיים ואילו חומר ניקוי עשוי מכימיקלים מבוססי נפט. סבון עדין יותר על עור ובדים, אך חומר ניקוי יעיל יותר להסרת עפר, גריז ופסולת אחרת ממשטחים, כמו גם כתמים מבדים. לכן, כשמדובר בניקוי, חשוב לבחור את המוצר הנכון לתפקיד.

ניקוי לא צריך להיות מטלה – זה יכול להיות כיף!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן