דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין רוגבי לכדורגל האמריקני?

מה ההבדל בין רוגבי לכדורגל האמריקני?

מה זה רוגבי?

רוגבי הוא ספורט קבוצתי שמקורו באנגליה במאה ה -19. זהו ספורט מגע מלא שכולל שתי קבוצות של 15 שחקנים כל אחת. מטרת המשחק היא לקלוע נקודות על ידי נשיאת הכדור על קו השער של היריב או לבעוט בו דרך עמדות השער.

נושאים קשורים:

 

מהו הכדורגל האמריקאי?

הכדורגל האמריקני הוא ספורט קבוצתי שמקורו בארצות הברית בסוף המאה ה -19. זהו ספורט מגע מלא שכולל שתי קבוצות של 11 שחקנים כל אחת. מטרת המשחק היא לקלוע נקודות על ידי נשיאת הכדור על קו השער של היריב או לבעוט בו דרך עמדות השער.

הבדלים בכללים

אחד ההבדלים העיקריים בין רוגבי לכדורגל האמריקני הוא הכללים. לרוגבי יש פחות חוקים מכדורגל אמריקאי, מה שהופך אותו למשחק מהיר יותר. ברוגבי, השחקנים מורשים להתמודד זה עם זה ולהעביר את הכדור קדימה, ואילו בכדורגל האמריקני אסור לשחקנים להתמודד זה עם זה ועליהם לעבור את הכדור לאחור.

הבדלים בציוד

הבדל נוסף בין רוגבי לכדורגל האמריקני הוא הציוד. שחקני רוגבי לובשים ציוד מגן מינימלי, כמו שומר פה וכריות כתפיים, ואילו שחקני כדורגל אמריקאים לובשים ציוד מגן רב יותר, כמו קסדות, רפידות כתפיים וכריות ירך.

הבדלים בניקוד

מערכת הניקוד שונה גם בין רוגבי לכדורגל האמריקני. ברוגבי, קבוצה יכולה לקלוע נקודות על ידי נשיאת הכדור על קו השער של היריב או בועטת בו דרך עמדות השער. בכדורגל האמריקני, קבוצה יכולה לקלוע נקודות על ידי נשיאת הכדור על קו השער של היריב, בועטת בו דרך עמדות השער, או לזרוק אותו לחבר לקבוצה באזור הקצה.

הבדלים באסטרטגיה

גם האסטרטגיות המשמשות ברוגבי ובכדורגל האמריקני שונות. ברוגבי, האסטרטגיה מתמקדת בריצה עם הכדור והעברתו לחברי הצוות. בכדורגל האמריקני, האסטרטגיה מתמקדת בהעברת הכדור והצגות ריצה.

לא משנה באיזה ספורט אתה מעדיף, רוגבי וכדורגל אמריקאי הם שניהם מרגשים ומהנים לצפייה. אז למה לא לנסות את שניהם ולראות איזה מהם אתה הכי אוהב? אחרי הכל, הכל קשור לכיף!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן