דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין קרפדה לצפרדע?

מה ההבדל בין קרפדה לצפרדע?

מה זה Carpede?

קרפדה הוא סוג של דו -חיים יליד האזורים הטרופיים של מרכז אמריקה ודרום. זהו יצור קטן וארבע רגליים שיש לו גוף ארוך ורזה וראש רחב ושטוח. לקרפדס יכולת ייחודית לשנות צבע, מה שעוזר להם להתמזג בסביבתם. הם ידועים גם ביכולת הקפיצה שלהם, שיכולה להגיע לגובה של מטר וחצי.

מהי צפרדע?

צפרדע היא סוג אחר של דו -חיים שנמצא באזורים רבים בעולם. צפרדעים בדרך כלל גדולות יותר מקרפדס ובעלות צורת גוף מעוגלת יותר. יש להם גם רגליים ארוכות יותר וכפות רגליים מפותלות, שעוזרות להם לשחות ולקפוץ. צפרדעים ידועות בזכות הצליל העגום שלהם, שנעשה על ידי רטט כבלי הקול שלהם.

ההבדל בין קרפדה לצפרדע

מראה

ההבדל הברור ביותר בין קרפדה לצפרדע הוא המראה שלהם. Carpedes הם יצורים קטנים וארבע רגליים עם גוף ארוך ורזה וראש רחב ושטוח. צפרדעים, לעומת זאת, גדולות יותר ובעלות צורת גוף מעוגלת יותר. יש להם גם רגליים ארוכות יותר וכפות רגליים מוטות.

בית גידול

קרפדס ילידי האזורים הטרופיים של מרכז אמריקה ודרום, ואילו צפרדעים ניתן למצוא באזורים רבים בעולם. המשמעות היא שסביר להניח כי קרפדס יימצא באקלים חם ולח, ואילו צפרדעים יכולות לשרוד במגוון אקלים.

התנהגות

Carpedes ידועים ביכולתם לשנות צבע, מה שמסייע להם להתמזג בסביבתם. הם ידועים גם ביכולת הקפיצה שלהם, שיכולה להגיע לגובה של מטר וחצי. צפרדעים, לעומת זאת, ידועות בזכות הצליל העקיפה שלהן, שנעשה על ידי רטט כבלי הקול שלהם.

דיאטה

קרפלים וצפרדעים ניזונים שניהם על חרקים, תולעים ויצורים קטנים אחרים. עם זאת, ידוע כי קרפטים אוכלים דגים קטנים ודו -חיים אחרים, ואילו צפרדעים בדרך כלל נדבקות לתזונה של חרקים ותולעים.

אז, הנה לך את זה! קרפטים וצפרדעים עשויים להיראות דומים, אך יש להם כמה הבדלים ברורים. עכשיו אתה יודע את ההבדל בין קרפדה לצפרדע!

אז אל תשתולל מהדמיון שלהם – קרפלים וצפרדעים הם שני יצורים שונים מאוד!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן