דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין סיגר לסיגריה?

מה ההבדל בין סיגר לסיגריה?

מהו סיגר?

סיגר הוא צרור מגולגל היטב של טבק מיובש ומותסס שנדלק כך שעשן עשוי להימשך לפה. סיגרים מורכבים בדרך כלל מסוג אחד של טבק, אם כי חלק מהמותגים משתמשים בסוגים רבים. גודל הסיגר נמדד באורכו ומד הטבעת שלו, שהוא קוטר הסיגר שנמדד ב -64 סנטימטר.

נושאים קשורים:

 

מהי סיגריה?

סיגריה הוא צילינדר דק של עלי טבק חתוכים דק מגולגלים בנייר דק לעישון. הסיגריה נדלקת בקצה אחד, ומאפשרת לה להתכרבל ולשחרר עשן מהקצה השני, שנשאף על ידי המעשן. סיגריות מורכבות בדרך כלל מסוגים רבים של טבק, כמו גם תוספים אחרים.

הבדלים בגודל

ההבדל הברור ביותר בין סיגר לסיגריה הוא גודל. סיגרים גדולים בהרבה מסיגריות, עם אורכים הנעים בין 4 אינץ ‘ל -8.5 אינץ’ ומדדי טבעת מ 26-52. סיגריות, לעומת זאת, בדרך כלל באורך של 4 סנטימטרים ואורך מד טבעת של 25 או פחות. < /p>

הבדלים בטבק

סיגרים מורכבים בדרך כלל מסוג אחד של טבק, ואילו סיגריות מורכבות בדרך כלל מסוגים רבים של טבק, כמו גם תוספים אחרים. סיגרים מיוצרים גם עם טבק עלים מלאים, ואילו סיגריות מיוצרות עם טבק חתוך דק. בנוסף, סיגרים מיוצרים עם טבק מרפא אוויר, ואילו סיגריות מיוצרות עם טבק מרפא.

הבדלים בניסיון העישון

סיגרים וסיגריות יש גם חוויות עישון שונות. סיגרים מעשנים בדרך כלל במשך תקופה ארוכה יותר מאשר סיגריות, והעשן בדרך כלל עבה יותר וטעים יותר. סיגריות, לעומת זאת, בדרך כלל מעושנות במהירות והעשן בדרך כלל דק יותר ופחות טעים.

הבדלים בהשפעות הבריאותיות

סיגרים וסיגריות יש גם השפעות בריאותיות שונות. סיגרים מכילים יותר ניקוטין מסיגריות, והעשן מסיגרים נוטה יותר לגרום לסרטן ולמחלות אחרות. סיגריות, לעומת זאת, מכילות פחות חומרים מסרטנים ופחות סיכויים לגרום לסרטן ולמחלות אחרות.

לא משנה במה תבחרו, סיגרים וסיגריות הם שניהם מוצרי טבק פופולריים עם מאפיינים ייחודיים משלהם. אז בפעם הבאה שאתה מחפש עשן, וודא שאתה יודע את ההבדל בין סיגריה לסיגריה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן