דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין נעלי ריצה לנעלי טניס?

מה ההבדל בין נעלי ריצה לנעלי טניס?

מהן נעלי ריצה?

נעלי ריצה נועדו לספק ריפוד ותמיכה לרגליים במהלך הריצה. בדרך כלל הם קלים ויש להם סוליה גמישה המאפשרת טווח תנועה טבעי. לנעלי ריצה יש גם טיפת עקב עד עקב עקב, המסייעת להפחתת ההשפעה על הרגליים והרגליים.

נושאים קשורים:

 

מהן נעלי טניס?

נעלי טניס נועדו לספק יציבות ומתיחה על המגרש. הם בדרך כלל כבדים יותר מנעלי ריצה ויש להם סוליה נוקשה יותר המסייעת לספק תמיכה רבה יותר. לנעלי טניס יש גם טיפת עקב-עקב-אצבע נמוכה, המסייעת לספק יציבות רבה יותר בעת ביצוע סיבובים ועצירות מהירות.

ההבדל בין נעלי ריצה לנעלי טניס

כרית

נעלי ריצה נועדו לספק יותר ריפוד מאשר נעלי טניס. זה עוזר להפחית את ההשפעה על הרגליים והרגליים במהלך הריצה. נעלי טניס, לעומת זאת, נועדו לספק יותר יציבות ותמיכה.

משקל

נעלי ריצה קלות יותר מנעלי טניס. זה עוזר להפחתת העייפות ומאפשר טווח תנועה טבעי יותר. נעלי טניס, לעומת זאת, בדרך כלל כבדות יותר ויש להן סוליה נוקשה יותר.

טיפת עקב-אצבע

נעלי ריצה יש טיפה גבוהה יותר של עקב-עקב מאשר נעלי טניס. זה עוזר להפחית את ההשפעה על הרגליים והרגליים במהלך הריצה. נעלי טניס, לעומת זאת, יש טיפת עקב עד אצבע נמוכה יותר, המסייעת לספק יציבות רבה יותר בעת ביצוע סיבובים ועצורים מהירים.

לא משנה באיזה סוג נעליים תבחרו, וודאו שהן מתאימות לרגליים כראוי וספקו את התמיכה והריפוד הדרוש לכם לאימון. עם הנעליים הנכונות, תהיה מוכן לקחת על עצמו אתגר!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן