דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין הליכה לריצה?

מה ההבדל בין הליכה לריצה?

מה ההליכה?

הליכה היא תרגיל בעל השפעה נמוכה שקל על המפרקים והשרירים. זו דרך נהדרת להעלות את הדופק שלך ולשרוף קלוריות. ניתן לעשות הליכה בתוך הבית או בחוץ, וניתן לעשות זאת בכל קצב. זוהי דרך נהדרת להשיג אוויר צח וליהנות מהחוץ.

נושאים קשורים:

 

מה פועל?

ריצה היא תרגיל בעל השפעה גבוהה שהוא אינטנסיבי יותר מהליכה. זוהי דרך נהדרת להעלות את הדופק שלך ולשרוף קלוריות במהירות. ריצה יכולה להיעשות בתוך הבית או בחוץ, וניתן לעשות זאת בכל קצב. זוהי דרך נהדרת להשיג אוויר צח וליהנות מהחוץ.

מהם ההבדלים בין הליכה לריצה?

עוצמה

ההבדל העיקרי בין הליכה לריצה הוא העוצמה. הליכה היא תרגיל בעל השפעה נמוכה שקל על המפרקים והשרירים. ריצה היא תרגיל בעל השפעה גבוהה שהוא אינטנסיבי יותר מהליכה. זו דרך נהדרת להעלות את הדופק שלך ולשרוף קלוריות במהירות.

קלוריות נשרפות

כמות הקלוריות שנשרפה במהלך ההליכה והריצה תלויה בעוצמה ובמשך התרגיל. באופן כללי, ריצה שורפת יותר קלוריות מאשר הליכה מכיוון שמדובר בתרגיל בעוצמה גבוהה יותר. עם זאת, אם אתה הולך במשך תקופה ארוכה יותר, אתה יכול לשרוף יותר קלוריות מאשר אם היית רץ לאותה פרק זמן.

מפרקים ושרירים

ההשפעה על המפרקים והשרירים היא הבדל נוסף בין הליכה לריצה. הליכה היא תרגיל בעל השפעה נמוכה שקל על המפרקים והשרירים. ריצה היא תרגיל בעל השפעה גבוהה שיכול להיות קשה על המפרקים והשרירים אם נעשה במשך תקופה ארוכה. חשוב להתחמם ולהתקרר כראוי בעת ריצה כדי להפחית את הסיכון לפציעה.

קצב

קצב ההליכה והריצה יכול גם להשתנות. ניתן לעשות הליכה בכל קצב, מטיול איטי לטיול מהיר. ריצה יכולה להיעשות גם בכל קצב, מריצה איטית לספרינט. חשוב למצוא קצב שנוח לך ושאתה יכול לשמור על משך האימון שלך.

הליכה וריצה הם שתי צורות התרגיל הפופולריות ביותר. לשניהם יתרונות משלהם ויכולים להיות דרכים נהדרות להעלות את הדופק שלך ולשרוף קלוריות. אז, בין אם אתה מעדיף ללכת או לרוץ, אתה יכול לקבל אימון נהדר!

אז, שרוך את הנעליים שלך ותזוז!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן