דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין טופי לקרמל?

מה ההבדל בין טופי לקרמל?

מה זה טופי?

Toffee הוא סוג של קונדיטוריה המיוצר על ידי רתיחת סוכר וחמאה יחד עד שהוא יוצר סוכריות קשה ושבירות. בדרך כלל הוא בטעם וניל, שוקולד או אגוזים. טופי משמש לרוב כציפוי לקינוחים, כמו גלידה, או כמילוי לשוקולד.

מה זה קרמל?

קרמל הוא סוג של קונדיטוריה המיוצר על ידי חימום סוכר עד שהוא הופך לצבע חום-זהוב. לעתים קרובות הוא משמש כמעבר לקינוחים, כמו גלידה, או כמילוי לשוקולד. ניתן להשתמש בקרמל גם להכנת רטבים, כמו רוטב קרמל לתפוחים או רוטב קרמל לגלידה.

ההבדל בין טופי לקרמל

מרקם

ההבדל העיקרי בין טופי לקרמל הוא המרקם. טופי קשה ושביר ואילו הקרמל רך ועיס. הסיבה לכך היא שטופי מבושל בטמפרטורה גבוהה יותר מאשר קרמל.

טעם

טופי וקרמל יש גם טעמים שונים. טופי בדרך כלל בטעם וניל, שוקולד או אגוזים, ואילו קרמל בדרך כלל בטעם חמאה ווניל. ניתן לטעום גם קרמל עם מרכיבים אחרים, כמו מלח ים או תבלינים.

ביצוע

טופי וקרמל מיוצרים שניהם על ידי חימום סוכר, אך התהליך שונה במקצת. טופי מיוצר על ידי רתיחת סוכר וחמאה יחד עד שהוא יוצר סוכריות קשה ושבירות. הקרמל מיוצר על ידי חימום סוכר עד שהוא הופך לצבע חום-זהוב. ניתן לטעום גם טופי וגם קרמל עם מרכיבים אחרים.

שימושים

טופי וקרמל משמשים שניהם כתוספות לקינוחים, כמו גלידה, או כמילוי לשוקולד. ניתן להשתמש בקרמל גם להכנת רטבים, כמו רוטב קרמל לתפוחים או רוטב קרמל לגלידה.

טופי וקרמל הם שניהם פינוקים טעימים, אך יש להם מרקמים, טעמים ושימושים שונים. בין אם אתה מעדיף טופי או קרמל, אתה לא יכול להשתבש עם אף אחד!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן