דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין בירה מסוננת לבין לא מעובד?

מה ההבדל בין בירה מסוננת לבין לא מעובד?

מהי בירה מסוננת?

בירה מסוננת היא סוג של בירה שעובדה להסרת שמרים, חלבונים וחלקיקים אחרים שיכולים להשפיע על טעם ובהירותה של הבירה. תהליך זה נעשה כדי להפוך את הבירה לעקבית יותר ולשפר את חיי המדף שלה. סינון מסייע גם בהפחתת כמות המשקעים שיכולה להיווצר בבירה.

מהי בירה לא מעובדת?

בירה לא מעובדת היא בירה שלא סוננה או עובדה בשום דרך. סוג זה של בירה מעונן בדרך כלל ובעל טעם אינטנסיבי יותר מבירה מסוננת. בירה לא מעובדת מכונה לעתים קרובות “אייל אמיתי” או “בירה מלאכה” והיא בדרך כלל מבושלת בקבוצות קטנות.

מהם היתרונות של בירה מסוננת?

בירה מסוננת חיי מדף ארוכים יותר מבירה לא מעובדת והיא עקבית יותר בטעם. יש לו גם מראה ברור יותר ופחות סביר להכיל משקעים. בירה מסוננת קלה יותר לאחסון והובלה מאשר בירה לא מעובדת.

מהם היתרונות של בירה לא מעובדת?

בירה לא מעובדת בעלת טעם אינטנסיבי יותר מבירה מסוננת ולעתים קרובות נחשבת ל”אותנטית “או” מלאכה “בטבע. יש לו גם חיי מדף קצרים יותר מאשר בירה מסוננת וסביר יותר להכיל משקעים.

איזה סוג בירה עדיף?

סוג הבירה המתאים ביותר עבורך תלוי בהעדפה האישית שלך. יש אנשים שמעדיפים את הטעם העז של בירה לא מעובדת, בעוד שאחרים מעדיפים את העקביות והבהירות של בירה מסוננת.

מה ההבדל במחיר?

בירה מסוננת בדרך כלל יקרה יותר מבירה לא מעובדת בגלל העיבוד הנוסף הנדרש. בירה לא מעובדת היא בדרך כלל זולה יותר, אך יתכן שהיא אינה עקבית בטעם או בהירות.

מה ההבדל בתכולת האלכוהול?

אלכוהול 3333 תוסף של בירה מסוננת ולא מעובדת זהה בדרך כלל. עם זאת, סוגים מסוימים של בירה לא מעובדת עשויים להיות בעלי תכניות אלכוהול גבוהות יותר בגלל השמרים והחלבונים הנוספים הקיימים.

לא משנה באיזה סוג בירה תבחרו, תוכלו להיות בטוחים שזה יהיה טעים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן