דף הבית » איך קוראים » מהי זריקת אלרגיה?

מהי זריקת אלרגיה?

מהי זריקת אלרגיה?

מהי זריקת אלרגיה?

זריקות אלרגיה, המכונה גם אימונותרפיה אלרגנית, היא סוג של טיפול המסייע להפחית את רגישות הגוף לאלרגנים. זריקות אלרגיה ניתנות כסדרה של זריקות על פני תקופה של מספר חודשים, ונועדו לסייע בהפחתת חומרת התגובות האלרגיות. זריקות אלרגיה משמשות לרוב לטיפול באלרגיות לאבקה, קרדית אבק, קשקשים של בעלי חיים ועובש.

היתרונות של זריקות אלרגיה

זריקות אלרגיה יכולות להיות דרך יעילה להפחית את חומרת התגובות האלרגיות. הם יכולים גם להפחית את הצורך בתרופות, כגון אנטיהיסטמינים, שעלולות להיות להם תופעות לוואי. זריקות אלרגיה יכולות גם לעזור להפחית את הסיכון לפתח אסטמה, כמו גם להפחית את הסיכון לפתח אלרגיות חדשות.

סיכונים של זריקות אלרגיה

זריקות אלרגיה עלולות לגרום לתופעות לוואי, כגון אדמומיות, נפיחות וגרד באתר ההזרקה. במקרים נדירים, זריקות אלרגיה עלולות לגרום לאנפילקסיס, תגובה אלרגית חמורה שעלולה להיות מסכנת חיים. חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של זריקות אלרגיה עם הרופא שלך לפני תחילת הטיפול.

כיצד פועלות זריקות אלרגיה?

זריקות אלרגיה פועלות על ידי החדרת כמויות קטנות של האלרגן לגוף לאורך תקופה. זה עוזר לגוף לבנות סבילות לאלרגן, ומפחית את חומרת התגובות האלרגיות. זריקות אלרגיה ניתנות בדרך כלל פעם בשבוע למשך מספר חודשים, ולאחר מכן פעם בחודש למשך מספר שנים.

סיכום

זריקות אלרגיה, המכונה גם אימונותרפיה אלרגנית, היא סוג של טיפול המסייע להפחית את רגישות הגוף לאלרגנים. זריקות אלרגיה יכולות להיות דרך יעילה להפחית את חומרת התגובות האלרגיות, ויכולות גם להפחית את הצורך בתרופות. זריקות אלרגיה פועלות על ידי החדרת כמויות קטנות של האלרגן לגוף לאורך תקופה, ועוזרת לגוף לבנות סבילות לאלרגן. זריקות אלרגיה יכולות לגרום לתופעות לוואי, וחשוב לדון עם הרופא שלך על הסיכונים והיתרונות של זריקות אלרגיה לפני תחילת הטיפול.

נקודות מפתח:

  • זריקות אלרגיה, המכונה גם אימונותרפיה אלרגנית, היא סוג של טיפול המסייע להפחית את רגישות הגוף לאלרגנים.
  • זריקות אלרגיה יכולות להיות דרך יעילה להפחית את חומרת התגובות האלרגיות, ויכולות גם להפחית את הצורך בתרופות.
  • זריקות אלרגיה פועלות על ידי החדרת כמויות קטנות של האלרגן לגוף לאורך תקופה, ועוזרת לגוף לבנות סבילות לאלרגן.
  • זריקות אלרגיה יכולות לגרום לתופעות לוואי, וחשוב לדון עם הרופא שלך על הסיכונים והיתרונות של זריקות אלרגיה לפני תחילת הטיפול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן