דף הבית » למה אני » מדוע ניתן להתקבל לאוניברסיטת בן גוריון?

מדוע ניתן להתקבל לאוניברסיטת בן גוריון?

מדוע ניתן להתקבל לאוניברסיטת בן גוריון?

סקירה כללית של אוניברסיטת בן גוריון

אוניברסיטת בן גוריון (BGU) היא אחת האוניברסיטאות המובילות בישראל. נוסדה בשנת 1969, וממוקמת בעיר באר שבע שבמדבר הנגב. אוניברסיטת בן גוריון היא ביתם של יותר מ-20,000 סטודנטים ומציעה מגוון רחב של מסלולי תואר בתחומי המדע, ההנדסה, הרפואה, מדעי הרוח, מדעי החברה ומשפטים. האוניברסיטה מדורגת בין האוניברסיטאות המובילות בעולם וידועה במחקר ובחדשנות שלה.

נושאים קשורים:

 

דרישות קבלה

הקבלה לאוניברסיטת בן גוריון היא תחרותית ולאוניברסיטה יש דרישות ספציפיות שיש לעמוד בהן על מנת להיחשב להתקבל. על המועמדים להיות בעלי תעודת בגרות או שווה ערך וחייבים להפגין מצוינות אקדמית. על המועמדים להוכיח שליטה גם באנגלית ובעברית. בנוסף, על המועמדים להגיש הצהרה אישית ומכתבי המלצה.

דרישות אקדמיות

על המועמדים לאוניברסיטת בן גוריון להפגין מצוינות אקדמית. זה נעשה בדרך כלל באמצעות שילוב של ציונים גבוהים וציוני מבחנים סטנדרטיים. על המועמדים גם להגיש תמלילים מכל בתי הספר הקודמים שבהם למדו.

דרישות שפה

על המועמדים לאוניברסיטת בן גוריון להפגין בקיאות באנגלית ובעברית. זה נעשה בדרך כלל באמצעות שילוב של מבחני שפה, כמו TOEFL או IELTS לאנגלית, ו-MATAM או אולפן לעברית.

יתרונות הלימוד באוניברסיטת בן גוריון

אוניברסיטת בן גוריון היא אחת האוניברסיטאות המובילות בעולם ומציעה מגוון רחב של תוכניות לתואר. האוניברסיטה ידועה במחקר ובחדשנות שלה ויש לה התמקדות חזקה ביזמות. בנוסף, באוניברסיטה יש חיי סטודנטים תוססים ומציעה מגוון רחב של פעילויות ומועדונים.

דרישות קבלה יתרונות הלימוד באוניברסיטת בן גוריון
תעודת בגרות או שווה ערך האוניברסיטה המובילה בעולם
מצוינות אקדמית מחקר וחדשנות
שליטה באנגלית ובעברית חיי סטודנטים תוססים
הצהרה אישית ומכתבי המלצה מגוון רחב של פעילויות ומועדונים

אוניברסיטת בן גוריון היא בחירה מצוינת למי שמחפש ללמוד השכלה גבוהה בישראל. האוניברסיטה מציעה מגוון רחב של תוכניות לימודים וידועה במחקר ובחדשנות שלה. בנוסף, באוניברסיטה יש חיי סטודנטים תוססים ומציעה מגוון רחב של פעילויות ומועדונים. למי שעומד בתנאי הקבלה, אוניברסיטת בן גוריון היא בחירה מצוינת להשכלה גבוהה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן