דף הבית » למה אני » מדוע ניתן להתקבל לאוניברסיטת בן גוריון?

מדוע ניתן להתקבל לאוניברסיטת בן גוריון?

מדוע ניתן להתקבל לאוניברסיטת בן גוריון?

מהי אוניברסיטת בן גוריון?

אוניברסיטת בן גוריון (BGU) היא אוניברסיטת מחקר ציבורית הממוקמת בבאר שבע, ישראל. נוסדה בשנת 1969, היא האוניברסיטה השלישית הוותיקה בארץ והגדולה באזור המדברי הנגב. BGU הוא ביתם של למעלה מ-20,000 סטודנטים ומציע מגוון רחב של תוכניות לתואר ראשון ותואר שני במגוון דיסציפלינות, כולל הנדסה, מדעי המחשב, עסקים, משפטים ורפואה.

היסטוריה של אוניברסיטת בן גוריון

אוניברסיטת בן גוריון נוסדה בשנת 1969 כאוניברסיטת הנגב. הוא הוקם כמענה לצורך בהשכלה גבוהה באזור הנגב, שהוזנח אז ברובו על ידי הממשלה. האוניברסיטה נקראה על שמו של ראש הממשלה הראשון של ישראל, דוד בן-גוריון, שהיה תומך חזק בפיתוח הנגב. מאז הקמתה, BGU גדלה והפכה לאחת מהאוניברסיטאות המובילות בישראל. היא מדורגת בין 200 האוניברסיטאות המובילות בעולם והיא ביתם של מספר מרכזי מחקר ומכוני מחקר יוקרתיים.

תכניות אקדמיות באוניברסיטת בן גוריון

אוניברסיטת בן גוריון מציעה מגוון רחב של תוכניות לתואר ראשון ותואר שני במגוון תחומים. תוכניות לתואר ראשון כוללות הנדסה, מדעי המחשב, עסקים, משפטים ורפואה. תכניות לתארים מתקדמים כוללות תואר שני ודוקטורט במגוון תחומים, לרבות הנדסה, מדעי המחשב, עסקים, משפטים ורפואה. בנוסף לתוכניות האקדמיות שלה, BGU מציעה גם מספר פעילויות חוץ בית ספריות ומועדוני סטודנטים. פעילויות אלו מספקות לתלמידים הזדמנות לחקור את תחומי העניין שלהם ולפתח את כישוריהם מחוץ לכיתה.

תנאי קבלה לאוניברסיטת בן גוריון

הקבלה לאוניברסיטת בן גוריון היא תחרותית ומתבססת על מגוון גורמים, לרבות ביצועים אקדמיים, פעילויות חוץ לימודיות ומכתבי המלצה. על המועמדים להגיש טופס בקשה, תמלילים והצהרה אישית. בנוסף, על המועמדים להגיש ציון מינימלי במבחן הקבלה הפסיכומטרי הישראלי (PET). ה-PET הוא מבחן סטנדרטי המודד כישורים אקדמיים ונדרש להתקבל לכל האוניברסיטאות בישראל.

מדוע כדאי לי לפנות לאוניברסיטת בן גוריון?

אוניברסיטת בן גוריון היא בחירה מצוינת לסטודנטים המעוניינים ללמוד השכלה גבוהה בישראל. האוניברסיטה ידועה במצוינות האקדמית שלה ומציעה מגוון רחב של תכניות לתואר במגוון דיסציפלינות. בנוסף, האוניברסיטה היא ביתם של מספר מרכזי מחקר ומכוני מחקר יוקרתיים, המספקים לסטודנטים הזדמנות לעסוק במחקר חדשני. לאוניברסיטה יש גם חיי סטודנטים תוססים, עם מגוון רחב של פעילויות חוץ בית ספריות ומועדוני סטודנטים. פעילויות אלו מספקות לתלמידים הזדמנות לחקור את תחומי העניין שלהם ולפתח את כישוריהם מחוץ לכיתה.

שאלות ותשובות

ש: מהו הציון המינימלי הנדרש במבחן הקבלה הפסיכומטרי הישראלי (PET)?

ת: הציון המינימלי הנדרש ב-PET נקבע על ידי האוניברסיטה ומשתנה משנה לשנה. בדרך כלל, על המועמדים לקבל ציון של לפחות 70% במבחן כדי להיחשב לקבלה.

ש: האם אוניברסיטת בן גוריון מציעה פעילויות מחוץ לבית הספר?

ת: כן, אוניברסיטת בן גוריון מציעה מגוון רחב של פעילויות חוץ בית ספריות ומועדוני סטודנטים. פעילויות אלו מספקות לתלמידים הזדמנות לחקור את תחומי העניין שלהם ולפתח את כישוריהם מחוץ לכיתה.

ש: אילו סוגי מסלולים לתואר מציעה אוניברסיטת בן גוריון?

ת: אוניברסיטת בן גוריון מציעה מגוון רחב של תוכניות לתואר ראשון ותואר שני במגוון דיסציפלינות, לרבות הנדסה, מדעי המחשב, עסקים, משפטים ורפואה.

סיכום

אוניברסיטת בן גוריון היא בחירה מצוינת לסטודנטים המעוניינים ללמוד השכלה גבוהה בישראל. האוניברסיטה ידועה במצוינות האקדמית שלה ומציעה מגוון רחב של תכניות לתואר במגוון דיסציפלינות. בנוסף, האוניברסיטה היא ביתם של מספר מרכזי מחקר ומכוני מחקר יוקרתיים, המספקים לסטודנטים אפשרות לעסוק במחקר חדשני. לאוניברסיטה יש גם חיי סטודנטים תוססים, עם מגוון רחב של פעילויות חוץ בית ספריות ומועדוני סטודנטים. עם תכניות אקדמיות חזקות וחיי סטודנטים תוססים, אוניברסיטת בן גוריון היא בחירה מצוינת לסטודנטים המעוניינים ללמוד השכלה גבוהה בישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן