דף הבית » מאמרים » מדוע אני רואה מעוינים בדוא"ל שלי?

מדוע אני רואה מעוינים בדוא"ל שלי?

מדוע אני רואה מעוינים בדוא"ל שלי?

מה זה מעוין?

מעוין הוא צורה בעלת ארבע צדדים שכל הצדדים שוים באורכם. זה ידוע גם כצורת יהלום. זוהי דמות דו מימדית המשמשת לעתים קרובות בגיאומטריה ובאמנות. מעוינים משמשים גם בפריטים יומיומיים רבים, כגון אריחים, טפטים ואפילו בגדים.

מדוע אני רואה מעוינים בדוא"ל שלי?

המעוין הוא סמל המשמש לציון היפר-קישור במייל. כאשר אתה רואה מעוין במייל, זה אומר שיש קישור שאתה יכול ללחוץ עליו כדי לעבור לאתר אינטרנט או לפתוח קובץ. המעוין הוא רמז ויזואלי שאומר לך שיש קישור במייל.

כיצד להשתמש בקישור מעוין

כאשר אתה רואה מעוין באימייל, אתה יכול ללחוץ עליו כדי לפתוח את הקישור. בהתאם לסוג הקישור, הוא עשוי לפתוח אתר אינטרנט, קובץ או סרטון. אתה יכול גם ללחוץ לחיצה ימנית על המעוין ולבחור "פתח קישור בכרטיסייה חדשה" כדי לפתוח את הקישור בלשונית חדשה.

מה לעשות אם קישור המעוין לא עובד

אם הקישור המעוין לא עובד, זה יכול להיות בגלל שהקישור שבור או שהאתר אינו פעיל יותר. אתה יכול לנסות לפתוח את הקישור בכרטיסייה חדשה או להעתיק ולהדביק את הקישור בדפדפן שלך. אם הקישור עדיין לא עובד, תוכל לפנות לשולח המייל כדי לבקש ממנו לתקן את הקישור.

סיכום

המעוין הוא סמל המשמש לציון היפר-קישור במייל. כאשר אתה רואה מעוין במייל, זה אומר שיש קישור שאתה יכול ללחוץ עליו כדי לעבור לאתר אינטרנט או לפתוח קובץ. אתה יכול גם ללחוץ לחיצה ימנית על המעוין ולבחור "פתח קישור בכרטיסייה חדשה" כדי לפתוח את הקישור בלשונית חדשה. אם הקישור המעוין לא עובד, אתה יכול לנסות לפתוח את הקישור בלשונית חדשה או להעתיק ולהדביק את הקישור בדפדפן שלך.

סיכום

המעוין הוא סמל המשמש לציון היפר-קישור במייל. כאשר אתה רואה מעוין, זה אומר שיש קישור שאתה יכול ללחוץ עליו כדי לעבור לאתר אינטרנט או לפתוח קובץ. אם הקישור לא עובד, אתה יכול לנסות לפתוח את הקישור בלשונית חדשה או להעתיק ולהדביק את הקישור בדפדפן שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן