דף הבית » למה אני » מדוע איני יכול לשמור קובץ HTML ככזה?

מדוע איני יכול לשמור קובץ HTML ככזה?

. מדוע איני יכול לשמור קובץ HTML ככזה?

מהו קובץ HTML?

HTML מייצג HyperText Markup Language, וזו השפה המשמשת ליצירת דפי אינטרנט. קובצי HTML הם עמוד השדרה של האינטרנט, והם משמשים ליצירת מבנה של דף אינטרנט. קובצי HTML נכתבים בטקסט רגיל, והם מכילים תגיות שאומרים לדפדפן כיצד להציג את התוכן.

מדוע איני יכול לשמור קובץ HTML ככזה?

כאשר אתה יוצר קובץ HTML, אתה יכול לשמור אותו כקובץ טקסט, אך אינך יכול לשמור אותו כקובץ HTML. הסיבה לכך היא שקובצי HTML אינם למעשה קבצים, הם מסמכים. מסמכים מורכבים מטקסט, תמונות ואלמנטים אחרים, והם אינם נשמרים כקובץ בודד. כאשר אתה שומר קובץ HTML, הדפדפן יוצר מסמך מהטקסט, התמונות ורכיבים אחרים המרכיבים את קובץ ה-HTML . מסמך זה נשמר לאחר מכן כקובץ בודד, ואת הקובץ הזה אתה יכול לפתוח בדפדפן.

מה ההבדל בין קובץ HTML למסמך?

קובץ HTML הוא קובץ טקסט רגיל המכיל את הקוד המרכיב דף אינטרנט. מסמך הוא קובץ בודד המכיל את הטקסט, התמונות ושאר האלמנטים המרכיבים דף אינטרנט. קובץ HTML הוא כמו תוכנית לדף אינטרנט, בעוד שמסמך הוא דף האינטרנט בפועל. כששומרים קובץ HTML, הדפדפן יוצר מסמך מקובץ ה-HTML, ואת המסמך הזה אפשר לפתוח בדפדפן.

מה ההבדל בין קובץ HTML למסמך HTML?

קובץ HTML הוא קובץ טקסט רגיל המכיל את הקוד המרכיב דף אינטרנט. מסמך HTML הוא קובץ בודד המכיל את הטקסט, התמונות ושאר האלמנטים המרכיבים דף אינטרנט. קובץ HTML הוא כמו תוכנית לדף אינטרנט, בעוד שמסמך HTML הוא דף האינטרנט בפועל. כששומרים קובץ HTML, הדפדפן יוצר מסמך HTML מקובץ ה-HTML, ואת המסמך הזה אפשר לפתוח בדפדפן.

מה ההבדל בין קובץ HTML לדף אינטרנט?

קובץ HTML הוא קובץ טקסט רגיל המכיל את הקוד המרכיב דף אינטרנט. דף אינטרנט הוא דף האינטרנט בפועל שנוצר כאשר אתה פותח קובץ HTML בדפדפן. קובץ HTML הוא כמו שרטוט עבור דף אינטרנט, בעוד שדף אינטרנט הוא דף האינטרנט בפועל. כאשר אתה שומר קובץ HTML, הדפדפן יוצר דף אינטרנט מקובץ ה-HTML, ודף אינטרנט זה הוא מה שאתה יכול לפתוח בדפדפן.

השוואה מהירה

סוּג תיאור
קובץ HTML קובץ טקסט רגיל המכיל את הקוד המרכיב דף אינטרנט.
מסמך קובץ בודד המכיל את הטקסט, התמונות ושאר האלמנטים המרכיבים דף אינטרנט.
מסמך HTML קובץ בודד המכיל את הטקסט, התמונות ושאר האלמנטים המרכיבים דף אינטרנט.
עמוד אינטרנט דף האינטרנט בפועל שנוצר בעת פתיחת קובץ HTML בדפדפן.

לסיכום, קבצי HTML הם עמוד השדרה של האינטרנט, אך לא ניתן לשמור אותם ככאלה. קובצי HTML הם כמו שרטוטים עבור דף אינטרנט, וכאשר אתה שומר קובץ HTML, הדפדפן יוצר מסמך או דף אינטרנט מקובץ ה-HTML. אם אתה רוצה ללמוד עוד על קובצי HTML וכיצד ליצור אותם, אתה יכול לבדוק את סרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן