דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול להתקין את גוגל כרום?

למה אני לא יכול להתקין את גוגל כרום?

למה אני לא יכול להתקין את גוגל כרום?

סיבות נפוצות מדוע אינך יכול להתקין את Google Chrome

  • המכשיר שלך אינו תואם ל-Google Chrome
  • אין לך מספיק שטח אחסון
  • יש לך מערכת הפעלה מיושנת
  • יש לך גרסה מיושנת של Chrome

כיצד לתקן את הבעיות הללו

המכשיר שלך אינו תואם ל-Google Chrome

אם אתה מנסה להתקין את Google Chrome במכשיר שאינו תואם, לא תוכל לעשות זאת. Google Chrome זמין רק עבור Windows, Mac, Android ו- iOS. אם אתה משתמש במערכת הפעלה אחרת, כגון Linux, לא תוכל להתקין את Chrome.

אין לך מספיק מקום אחסון

אם אין לך מספיק שטח אחסון במכשיר שלך, לא תוכל להתקין את Google Chrome. Google Chrome דורש לפחות 500MB של שטח אחסון כדי להתקין. אם אין לך מספיק מקום, תצטרך לפנות מקום לפני שתוכל להתקין את Chrome.

יש לך מערכת הפעלה מיושנת

אם אתה מנסה להתקין את Google Chrome על מערכת הפעלה מיושנת, לא תוכל לעשות זאת. Google Chrome דורש Windows 7 ואילך, Mac OS X 10.10 ואילך, Android 4.4 ואילך, או iOS 9 ואילך. אם יש לך מערכת הפעלה ישנה יותר, לא תוכל להתקין את Chrome.

יש לך גרסה מיושנת של Chrome

אם כבר מותקנת במכשיר גרסה ישנה יותר של Google Chrome, לא תוכל להתקין גרסה חדשה יותר. כדי להתקין גרסה חדשה יותר של Chrome, תצטרך להסיר תחילה את הגרסה הישנה. לאחר הסרת הגרסה הישנה, תוכל להתקין את הגרסה החדשה יותר.

סיכום

אם אתה נתקל בבעיות בהתקנת Google Chrome, סביר להניח שהדבר נובע מאחת מהבעיות שהוזכרו לעיל. אם המכשיר שלך אינו תואם ל-Google Chrome, אין לך מספיק שטח אחסון, יש לך מערכת הפעלה מיושנת או שיש לך גרסה מיושנת של Chrome, לא תוכל להתקין אותה. כדי לתקן את הבעיות האלה, תצטרך לוודא שהמכשיר שלך תואם, לפנות שטח אחסון, לעדכן את מערכת ההפעלה או להסיר את ההתקנה של הגרסה הישנה של Chrome. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube המסביר מדוע אינך יכול להתקין את Google Chrome.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן