דף הבית » למה אני » למה בגלל שאמרתי ככה

למה בגלל שאמרתי ככה

למה בגלל שאמרתי ככה

מבוא

כשמישהו בסמכות אומר לך לעשות משהו, חשוב להקשיב ולקחת את דבריו ברצינות. זה נכון במיוחד כאשר מדובר בהורים, מורים ומבוגרים אחרים בעמדות סמכות. הביטוי "כי אמרתי את זה" משמש לעתים קרובות על ידי מבוגרים כדי להסביר מדוע הם מבקשים ממך לעשות משהו. חשוב להבין מדוע משתמשים בביטוי זה ומדוע חשוב להקשיב לדמויות סמכותיות.

מדוע אנשי רשות משתמשים בביטוי "כי אמרתי כך"

כשאיש סמכות משתמש בביטוי "כי אמרתי", זה בדרך כלל בגלל שהם מנסים להדגיש את החשיבות של ביצוע הוראותיו. ביטוי זה משמש לעתים קרובות כאשר לדמות הסמכותית אין את הזמן או האנרגיה להסביר את ההיגיון מאחורי הוראותיהם. הוא משמש גם כאשר גורם הסמכות סבור שההנחיות הן לטובת האדם איתו הם מדברים וכי הסבר נוסף מיותר.

מדוע חשוב להקשיב לאנשי רשות

חשוב להקשיב לדמויות סמכותיות כי בדרך כלל יש להם יותר ניסיון וידע מאשר האדם איתו הם מדברים. ייתכן שהם ראו מצבים דומים בעבר ויודעים כיצד להתמודד איתם. ייתכן גם שתהיה להם גישה למשאבים שאין לאדם איתו הם מדברים. על ידי הקשבה לדמויות סמכות, תוכלו להפיק תועלת מהניסיון והידע שלהם, ולהימנע מטעויות שהיו יכולות להימנע.

יש להם יותר ניסיון

לאנשי סמכות יש בדרך כלל יותר ניסיון מהאדם איתו הם מדברים. זה אומר שהם כנראה ראו מצבים דומים בעבר ויודעים איך להתמודד איתם. על ידי הקשבה לעצות שלהם, תוכל להפיק תועלת מניסיונם ולהימנע מטעויות שהיו יכולות להימנע.

יש להם גישה למשאבים

לרוב יש לאנשי רשות גישה למשאבים שאין לאדם איתו הם מדברים. זה יכול לכלול גישה למידע, משאבים או אנשים שיכולים לעזור להם לפתור את הבעיה. על ידי הקשבה לעצות שלהם, תוכל להפיק תועלת מהגישה שלהם למשאבים ולקבל עזרה שאולי לא הצלחת לקבל בעצמך.

יש להם את האינטרסים הטובים ביותר שלך בלב

לאנשי סמכות יש בדרך כלל את האינטרס שלך בראש. ייתכן שהם מנסים להגן עליך מפני טעות או מלהגיע למצב שעלול להיות מסוכן. על ידי הקשבה לעצות שלהם, תוכל להפיק תועלת מהניסיון והידע שלהם ולהימנע מטעויות שהיו יכולות להימנע.

הם מנסים לעזור לך

בסופו של יום, אנשי סמכות בדרך כלל מנסים לעזור לך. ייתכן שהם מנסים להגן עליך מפני טעות או מלהגיע למצב שעלול להיות מסוכן. על ידי הקשבה לעצות שלהם, תוכל להפיק תועלת מהניסיון והידע שלהם ולהימנע מטעויות שהיו יכולות להימנע.

סיכום

חשוב להקשיב לדמויות סמכות כשהן אומרות לך לעשות משהו. הביטוי "כי אמרתי את זה" משמש לעתים קרובות על ידי מבוגרים כדי להדגיש את החשיבות של ביצוע הוראותיהם. לאנשי סמכות יש בדרך כלל יותר ניסיון וידע מאשר האדם איתו הם מדברים, וייתכן שתהיה להם גישה למשאבים שאין לאדם איתו הם מדברים. על ידי הקשבה לדמויות סמכות, תוכלו להפיק תועלת מהניסיון והידע שלהם, ולהימנע מטעויות שהיו יכולות להימנע. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן