דף הבית » למה אני » למה אני מתאהב בגברים הלא נכונים?

למה אני מתאהב בגברים הלא נכונים?

למה אני מתאהב בגברים הלא נכונים?

למה אנחנו מתאהבים בגברים הלא נכונים?

התאהבות באדם הלא נכון יכולה להיות חוויה קורעת לב. זה יכול להשאיר אותנו מבולבלים, פגועים ואפילו כועסים. אבל למה אנחנו ממשיכים לעשות את אותה טעות שוב ושוב? במאמר זה, נחקור את הסיבות מדוע אנו מתאהבים בגברים הלא נכונים וכיצד להימנע מכך בעתיד.

אנחנו לא יודעים מה אנחנו רוצים

אחת הסיבות הגדולות ביותר לכך שאנחנו מתאהבים בגברים הלא נכונים היא בגלל שאנחנו לא יודעים מה אנחנו רוצים. אנחנו אולי חושבים שאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים בבן זוג, אבל במציאות, אנחנו לא יודעים. אנחנו אולי נמשכים לתכונות מסוימות אצל גבר, אבל אנחנו לא לוקחים את הזמן לחשוב באמת על איזה סוג של מערכת יחסים אנחנו רוצים. אנחנו אולי נמשכים לסוג מסוים של גבר, אבל אנחנו לא לוקחים את הזמן כדי לשקול אם הוא באמת מתאים לנו.

אנחנו לא לוקחים את הזמן כדי להכיר אותו

סיבה נוספת שבגללה אנחנו מתאהבים בגברים הלא נכונים היא בגלל שאנחנו לא לוקחים את הזמן כדי להכיר אותו. אנחנו אולי נמשכים אליו, אבל אנחנו לא לוקחים את הזמן כדי להכיר אותו באמת. אנחנו אולי נמשכים למראה שלו או לקסם שלו, אבל אנחנו לא לוקחים את הזמן כדי לגלות אם הוא באמת האדם המתאים לנו.

אנחנו לא מקשיבים לאינטואיציה שלנו

אנחנו עלולים גם להתאהב בגברים הלא נכונים כי אנחנו לא מקשיבים לאינטואיציה שלנו. האינטואיציה שלנו היא הקול הפנימי שלנו שאומר לנו כשמשהו לא בסדר. אנחנו אולי נמשכים לגבר מסוים, אבל אולי האינטואיציה שלנו אומרת לנו שהוא לא האדם המתאים לנו. אנחנו עלולים להתעלם מהאינטואיציה שלנו ולהמשיך להתאהב בו בכל מקרה.

אנחנו לא לוקחים את הזמן לרפא

לבסוף, אנחנו עלולים להתאהב בגברים הלא נכונים, כי אנחנו לא לוקחים את הזמן כדי להחלים ממערכות היחסים שלנו בעבר. אנחנו אולי נמשכים לגבר מסוים, אבל אנחנו לא לוקחים את הזמן כדי להחלים ממערכות היחסים שלנו בעבר. אנחנו אולי נמשכים לקסם שלו או למראה שלו, אבל אנחנו לא לוקחים את הזמן כדי להחלים ממערכות היחסים שלנו בעבר.

התאהבות באדם הלא נכון יכולה להיות חוויה קורעת לב. אבל אם נבין מדוע אנו מתאהבים בגברים הלא נכונים ולוקח את הזמן להכיר אותו, להקשיב לאינטואיציה שלנו ולהתרפא ממערכות היחסים שלנו בעבר, נוכל להימנע מלעשות את אותה טעות בעתיד. כדי ללמוד עוד על איך להימנע מהתאהבות בגברים הלא נכונים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן