דף הבית » למה אני » למה אני מסיים מהר?

למה אני מסיים מהר?

למה אני מסיים מהר?

מהי שפיכה מוקדמת?

שפיכה מוקדמת (PE) היא מצב שבו גבר פולט מוקדם יותר במהלך קיום יחסי מין ממה שהוא או בת זוגו היו רוצים. זוהי אחת ההפרעות בתפקוד המיני השכיחות ביותר, המשפיעה על עד 30% מהגברים. PE יכול לגרום למצוקה ולבעיות במערכות יחסים.

מה גורם לשפיכה מוקדמת?

הגורם המדויק ל-PE אינו ידוע, אך ישנם מספר גורמים פוטנציאליים שעשויים לשחק תפקיד. אלה כוללים גורמים פסיכולוגיים, כגון מתח, חרדה, דיכאון ובעיות במערכות יחסים. גורמים פיזיים, כגון איזון הורמונים לא תקין, תפקוד עצבי לא תקין, או תרופות מסוימות, עשויים להיות מעורבים אף הם.

כיצד אוכל למנוע שפיכה מוקדמת?

1. תקשורת

תקשורת היא המפתח בכל הנוגע למניעת שפיכה מוקדמת. שוחח עם בן הזוג על החששות שלך וודא שהוא מבין איך אתה מרגיש. זה יעזור לשניכם להרגיש יותר בנוח ונינוחים במהלך סקס.

2. קח את הזמן שלך

כשזה מגיע לסקס, חשוב לקחת את הזמן ולא למהר. הקדישו זמן לחקור אחד את גופו של זה והתמקדו בתחושות מענגות. זה יעזור לך להישאר בשליטה ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.

3. השתמש בטכניקות הסחת דעת

אם אתה מוצא את עצמך מגורה מדי, נסה להשתמש בטכניקות הסחת דעת כדי להוריד את דעתך מהגירוי המיני. לדוגמה, אתה יכול להתמקד בנשימה שלך או לספור אחורה מ-100. זה יכול לעזור להפחית את העוררות שלך ולעזור לך להחזיק מעמד זמן רב יותר.

4. נסו קרמים לחוסר רגישות

קרמים או תרסיסים לחוסר רגישות יכולים לעזור להפחית את הרגישות ולהקל על עמידה לאורך זמן. מוצרים אלה מכילים מרכיבים המרדימים את הפין ומפחיתים את התחושה. עם זאת, חשוב להשתמש במוצרים אלה בזהירות מכיוון שהם יכולים להפחית את ההנאה לשני בני הזוג.

5. נסה תרגילי קיגל

תרגילי קיגל יכולים לעזור לחזק את שרירי רצפת האגן, מה שיכול לעזור לשפר את השליטה על שפיכה. כדי לעשות תרגילי קיגל, לחץ על השרירים ברצפת האגן כאילו אתה מנסה לעצור את זרימת השתן. החזק את הלחיצה למשך 5 שניות, ואז שחרר. בצע 10 חזרות על תרגיל זה 3 פעמים ביום.

6. נסה טיפול התנהגותי

טיפול התנהגותי יכול לעזור לזהות ולטפל בכל הבעיות הפסיכולוגיות הבסיסיות שעלולות לתרום לשפיכה מוקדמת. סוג זה של טיפול יכול גם לעזור ללמד טכניקות להימשך זמן רב יותר במהלך יחסי מין. ייתכן שהרופא שלך יוכל להפנות אותך למטפל המתמחה בטיפול בהפרעות בתפקוד המיני.

7. שקול טיפול תרופתי

אם טיפולים אחרים אינם יעילים, הרופא שלך עשוי לרשום תרופות שיעזרו לך להחזיק מעמד זמן רב יותר במהלך יחסי מין. תרופות אלו פועלות על ידי הפחתת רגישות בפין ועיכוב שפיכה. עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת תרופה כלשהי לשפיכה מוקדמת.

שפיכה מוקדמת יכולה להיות בעיה מתסכלת ומביכה, אך ישנם טיפולים זמינים שיכולים לעזור. אם אתה נאבק בשפיכה מוקדמת, שוחח עם הרופא שלך על אפשרויות הטיפול הטובות ביותר עבורך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן