דף הבית » למה אני » למה אני לא עושה ספורט? עצה לאבות עייפים

למה אני לא עושה ספורט? עצה לאבות עייפים

למה אני לא עושה ספורט? עצה לאבות עייפים

למה אני לא עושה ספורט?

האם אי פעם הרגשת שאין לך כוח לעשות ספורט עם הילדים שלך? אתה לא לבד. אבות רבים מרגישים כך. אבל למה אנחנו לא עושים ספורט? יש כמה סיבות למה אבות לא עושים ספורט. הראשון הוא שאין לנו זמן. אנחנו עסוקים בעבודה, במשפחה ובמחויבויות אחרות. אין לנו כוח לעשות ספורט אחרי יום ארוך. הסיבה השנייה היא שאנחנו לא מרגישים שיש לנו את הכישורים. אולי אין לנו את אותה רמת אתלטיות כמו הילדים שלנו, ואנחנו לא רוצים להביך את עצמנו. הסיבה השלישית היא שאנחנו לא רוצים להתאמץ. אנחנו לא רוצים להשקיע זמן ואנרגיה כדי ללמוד את המיומנויות והטכניקות הדרושים לספורט.

למה אני צריך לעשות ספורט?

למרות הסיבות הללו, ישנם יתרונות רבים לעשות ספורט עם הילדים שלך. הנה כמה:

זה טוב לבריאות שלך

לעשות ספורט עם הילדים שלך היא דרך מצוינת להישאר פעילים ובריאים. זוהי דרך מצוינת להעלות את הדופק ולשריפת קלוריות. זוהי גם דרך מצוינת להקל על מתח ולשפר את הבריאות הנפשית שלך.

זה טוב לילדים שלך

לעשות ספורט עם הילדים שלך היא גם דרך מצוינת להתחבר אליהם. זוהי דרך מצוינת ללמד אותם את החשיבות של פעילות גופנית והרגלים בריאים. זו גם דרך מצוינת ללמד אותם את החשיבות של עבודת צוות וספורטיביות.

זה כיף

לעשות ספורט עם הילדים שלך הוא גם דרך נהדרת ליהנות. זו דרך מצוינת לצאת מהבית וליהנות מזמן איכות ביחד. זו גם דרך מצוינת ליצור זיכרונות שיימשכו כל החיים.

איך אני יכול לעשות ספורט?

עכשיו כשאתה יודע למה אתה צריך לעשות ספורט עם הילדים שלך, הנה כמה טיפים איך לגרום לזה לקרות:

הקדישו זמן בצד

הצעד הראשון הוא להקדיש זמן לספורט. הקפידו לתזמן אותו מראש ולעמוד בו. זה יעזור לך לוודא שיש לך את הזמן והאנרגיה לעשות ספורט עם הילדים שלך.

תתחיל בקטן

התחל בקטן ותתקדם למעלה. אל תנסה לעשות יותר מדי מוקדם מדי. התחל עם משהו פשוט כמו משחק תופסת או טיול מסביב לבלוק. ככל שתהיה נוח יותר, תוכל להוסיף עוד פעילויות.

מצא ספורט שאתה נהנה ממנו

מצא ספורט שאתה אוהב. זה יקל על ההיצמדות אליו. אתה יכול לנסות ענפי ספורט שונים עד שתמצא אחד שאתה אוהב.

קבל את הציוד הנכון

ודא שיש לך את הציוד המתאים לספורט שאתה בוחר. זה יעזור לך להישאר בטוח ונוח בזמן משחק.

תמצא שותף

מצא בן/בת זוג לעשות איתו ספורט. זה יכול להיות חבר, בן משפחה, או אפילו הילדים שלך. אם יש מישהו לעשות איתו ספורט יהפוך את זה למהנה יותר ויעזור לך לשמור על מוטיבציה.

סיכום

לעשות ספורט עם הילדים שלך היא דרך מצוינת להישאר פעילים ובריאים. זו גם דרך מצוינת ליצור קשר עם הילדים שלך וללמד אותם שיעורים חשובים. כדי שזה יקרה, הקדישו זמן, התחילו בקטן, מצאו ספורט שאתם נהנים ממנו, רכשו את הציוד המתאים ומצאו בן זוג. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן