דף הבית » למה אני » למה אני לא מקבל מחזור עם גלולות?

למה אני לא מקבל מחזור עם גלולות?

למה אני לא מקבל מחזור עם גלולות?

מה זה מחזור?

מחזור הוא חלק טבעי מהמחזור החודשי של האישה. זה הזמן שבו הרחם משיל את רירית הגוף, ואישה עלולה לחוות דימום והתכווצויות. משך המחזור יכול להשתנות מאישה לאישה, אך היא נמשכת בדרך כלל בין שלושה לשבעה ימים.

למה אני לא מקבל מחזור עם גלולות?

גלולות למניעת הריון הן אמצעי מניעה פופולרי. הם נלקחים מדי יום כדי למנוע הריון. עם זאת, חלק מהנשים עשויות לגלות שהן אינן מקבלות מחזור בעת נטילת גלולות למניעת הריון. זה ידוע בשם "אמנוריאה הנגרמת על ידי גלולות".

מה גורם לאמנוריאה הנגרמת על ידי גלולות?

אמנוריאה הנגרמת על ידי גלולות נגרמת על ידי ההורמונים בגלולה למניעת הריון. ההורמונים בגלולה מונעים ביוץ, כלומר השחלות משחררות ביצית. ללא ביוץ, הרחם אינו בונה רירית, ואינה מתרחשת מחזור.

האם ישנם סיכונים הקשורים לאמנוריאה הנגרמת על ידי גלולות?

אמנוריאה הנגרמת על ידי גלולות נחשבת בדרך כלל בטוחה. עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך אם את לא מקבלת מחזור בזמן נטילת גלולות למניעת הריון. הסיבה לכך היא שייתכן שאת בהריון, וחשוב לשלול כל מצב רפואי אחר.

מה עלי לעשות אם אני לא מקבל מחזור עם גלולות?

אם את לא מקבלת מחזור בזמן נטילת גלולות למניעת הריון, חשוב לדבר עם הרופא שלך. הרופא שלך עשוי להציע לעבור לסוג אחר של גלולות למניעת הריון, או שהוא עשוי להציע צורות אחרות של אמצעי מניעה. חשוב גם לבצע בדיקת הריון כדי לשלול הריון. בנוסף, חשוב לוודא שאת נוטלת נכון את הגלולות למניעת הריון. זה אומר לקחת אותם באותה שעה בכל יום ולא להחמיץ אף מנה.

סיכום

אמנוריאה הנגרמת על ידי גלולות היא תופעת לוואי שכיחה של נטילת גלולות למניעת הריון. זה נחשב בדרך כלל בטוח, אבל חשוב לדבר עם הרופא שלך אם את לא מקבלת מחזור. הרופא שלך עשוי להציע לעבור לסוג אחר של גלולות למניעת הריון, או שהוא עשוי להציע צורות אחרות של אמצעי מניעה. חשוב גם לעשות בדיקת הריון כדי לשלול הריון. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן