דף הבית » למה אני » למה אני לא מפסיק לאכול?

למה אני לא מפסיק לאכול?

למה אני לא מפסיק לאכול?

מה גורם לאכילה בלתי נשלטת?

האם אי פעם מצאתם את עצמכם אוכלים יותר ממה שאתם צריכים, למרות מאמציכם להפסיק? אם כן, אתה לא לבד. אנשים רבים נאבקים עם אכילה בלתי נשלטת, ויכול להיות קשה לשבור את המעגל. אבל למה שלא נפסיק לאכול כשאנחנו יודעים שצריך? ישנם מספר גורמים שיכולים לתרום לאכילה בלתי נשלטת. עבור אנשים מסוימים, זה עניין של אכילה רגשית. כאשר אנו מרגישים מדוכדכים, אנו עשויים לפנות לאוכל לנוחות. זה יכול להיות נכון במיוחד אם אנחנו מרגישים בדידות או לחוצים. אנו עשויים גם לאכול מתוך שעמום, או כדי לתגמל את עצמנו על עבודה טובה. עבור אחרים, זה עניין של הרגל. יכול להיות שפיתחנו דפוס של אכילה יותר מדי, וזה הפך להרגל שקשה לשבור. אנו עשויים להיות מושפעים גם מהסביבה שלנו. אם אנחנו מוקפים באוכל לא בריא, זה יכול להיות קשה לעמוד בפיתוי.

איך להפסיק אכילה בלתי נשלטת

אם אתה נאבק עם אכילה בלתי נשלטת, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשבור את המעגל. ראשית, חשוב לזהות את הטריגרים שמובילים לאכילת יתר שלך. האם אתה אוכל מתוך שעמום או לחץ? האם אתה מוקף באוכל לא בריא? לאחר שזיהית את הטריגרים, תוכל להתחיל לנקוט בצעדים כדי להימנע מהם. חשוב גם לתרגל אכילה מודעת. זה אומר להיות מודע למה שאתה אוכל ולמה. שאלו את עצמכם אם אתם באמת רעבים, או שאתם סתם אוכלים מתוך הרגל. אם אתה לא ממש רעב, נסה למצוא דרך אחרת להתמודד עם הרגשות שלך. לבסוף, חשוב לבחור מזון בריא. נסו למלא את הדיאטה שלכם במזון מזין שישאיר אתכם שבעים ומרוצים. הימנעו ממזונות מעובדים ומסוכרים, שכן אלו עלולים להוביל לתשוקה ולאכילת יתר.

סיכום

אכילה בלתי נשלטת יכולה להיות הרגל שקשה לשבור, אבל זה אפשרי. על ידי זיהוי הטריגרים המובילים לאכילת יתר, תרגול אכילה מודעת ובחירה במזון בריא, אתה יכול להתחיל לשבור את המעגל ולהשתלט על הרגלי האכילה שלך. לטיפים ועצות נוספות, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב על איך להפסיק לאכול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן