דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לשלוח תמונות בוואטסאפ?

למה אני לא יכול לשלוח תמונות בוואטסאפ?

למה אני לא יכול לשלוח תמונות בוואטסאפ?

מה זה וואטסאפ?

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית המאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות, תמונות, סרטונים והקלטות אודיו למשתמשים אחרים. הוא זמין הן במכשירי iOS והן במכשירי אנדרואיד והוא בחינם להורדה ולשימוש. זוהי דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, כמו גם לשתף איתם תמונות וסרטונים.

למה אני לא יכול לשלוח תמונות בוואטסאפ?

ישנן מספר סיבות מדוע ייתכן שלא תוכל לשלוח תמונות בוואטסאפ. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהתמונה גדולה מדי. לוואטסאפ יש מגבלת גודל קובץ של 16MB, כך שאם התמונה גדולה מזה, היא לא תוכל לשלוח. סיבה נוספת יכולה להיות שהתמונה אינה בפורמט נתמך. WhatsApp תומך רק בתמונות JPG, JPEG, PNG ו-GIF.

כיצד לתקן את הבעיה

אם התמונה גדולה מדי, אתה יכול לנסות להקטין את גודל הקובץ. ישנם כלים מקוונים רבים בחינם שיכולים לעזור לך לעשות זאת. אתה יכול גם לנסות לדחוס את התמונה באמצעות אפליקציית עריכת תמונות. אם התמונה אינה בפורמט נתמך, תוכל לנסות להמיר אותה לפורמט נתמך. שוב, ישנם כלים מקוונים רבים בחינם שיכולים לעזור לך לעשות זאת.

סיכום

אם אתה מתקשה לשלוח תמונות בוואטסאפ, סביר להניח שהסיבה לכך היא שהתמונה גדולה מדי או שאינה בפורמט נתמך. כדי לפתור את הבעיה, אתה יכול לנסות להקטין את גודל הקובץ או להמיר את התמונה לפורמט נתמך.

למידע נוסף על איך לשלוח תמונות בוואטסאפ, בדוק את הסרטון הזה .

  • בדוק את גודל הקובץ של התמונה
  • דחוס את התמונה באמצעות אפליקציית עריכת תמונות
  • המר את התמונה לפורמט נתמך
  • בדוק את הסרטון הזה למידע נוסף

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן