דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לשלוח סרטונים בוואטסאפ?

למה אני לא יכול לשלוח סרטונים בוואטסאפ?

למה אני לא יכול לשלוח סרטונים בוואטסאפ?

מה זה וואטסאפ?

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית המאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות, תמונות, סרטונים והקלטות אודיו למשתמשים אחרים. הוא זמין עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS כאחד ומשמש מיליוני אנשים ברחבי העולם. האפליקציה חינמית לשימוש והיא דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה.

למה אני לא יכול לשלוח סרטונים בוואטסאפ?

ישנן כמה סיבות לכך שלא תוכל לשלוח סרטונים בוואטסאפ. הסיבה הנפוצה ביותר היא שגודל קובץ הווידאו גדול מדי. ל-WhatsApp יש מגבלת גודל קובץ של 16MB עבור סרטונים, כך שאם הסרטון שלך גדול מזה, לא ניתן יהיה לשלוח אותו. סיבה נוספת לכך שאולי לא תוכל לשלוח סרטונים ב-WhatsApp היא אם הסרטון לא נמצא ב-WhatsApp. פורמט נתמך. WhatsApp תומך רק בפורמטי וידאו מסוימים, כגון MP4, AVI ו-MOV. אם הסרטון שלך בפורמט אחר, לא ניתן יהיה לשלוח אותו.

כיצד לתקן את הבעיה

אם אתה מתקשה לשלוח סרטונים ב-WhatsApp, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לתקן את הבעיה. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבדוק את גודל הקובץ של הסרטון. אם הוא גדול מ-16MB, תצטרך להקטין את גודל הקובץ לפני שתוכל לשלוח אותו. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בתוכנת עריכת וידאו או מדחס וידאו מקוון. אם גודל הקובץ הוא במגבלה, עליך לבדוק את פורמט הווידאו. אם הוא אינו בפורמט נתמך, תצטרך להמיר אותו לפורמט נתמך לפני שתוכל לשלוח אותו. אתה יכול לעשות זאת באמצעות תוכנית ממיר וידאו או ממיר וידאו מקוון.

תבדוק את חיבור האינטרנט שלך

אם אתה עדיין מתקשה לשלוח סרטונים ב-WhatsApp, עליך לבדוק את חיבור האינטרנט שלך. אם החיבור שלך איטי או לא יציב, ייתכן שהוא מונע ממך לשלוח סרטונים. כדאי לנסות להתחבר לרשת אחרת או להפעיל מחדש את הנתב כדי לראות אם זה עוזר.

פנה לתמיכה של WhatsApp

אם אתה עדיין מתקשה לשלוח סרטונים ב-WhatsApp, עליך לפנות לתמיכה של WhatsApp. ייתכן שהם יוכלו לעזור לך לפתור את הבעיה ולפתור אותה.

נסה אפליקציית הודעות אחרת

אם אתה עדיין מתקשה לשלוח סרטונים ב-WhatsApp, ייתכן שתרצה לנסות אפליקציית הודעות אחרת. קיימות אפליקציות רבות אחרות להעברת הודעות שעשויות להתאים יותר לשליחת סרטונים.

דעה אישית

גיליתי ש-WhatsApp היא אפליקציית הודעות מצוינת לשליחת הודעות, תמונות והקלטות אודיו, אבל זה יכול להיות קצת מסובך כשזה מגיע לשליחת סרטונים. מגבלת גודל הקובץ ותבניות הווידאו הנתמכות עשויות להיות מעט מגבילות, אך עם מעט סבלנות וקצת פתרון בעיות, אתה אמור להיות מסוגל להפעיל את זה. אם כל השאר נכשל, אתה תמיד יכול לנסות אפליקציית הודעות אחרת. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן