דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לשלוח בקשת חברים בפייסבוק?

למה אני לא יכול לשלוח בקשת חברים בפייסבוק?

למה אני לא יכול לשלוח בקשת חברים בפייסבוק?

מהי בקשת חברות?

בקשת חברות היא דרך למשתמשים בפייסבוק להתחבר לאנשים אחרים שהם מכירים או רוצים להכיר. כאשר מישהו שולח לך בקשת חברות, אתה יכול לקבל אותה ולהיות חברים בפייסבוק. זה מאפשר לכם לראות את הפוסטים של זה, להגיב זה לפוסטים של זה, ואפילו לשלוח הודעות אחד לשני.

למה אני לא יכול לשלוח בקשת חברות?

ישנן מספר סיבות לכך שלא תוכל לשלוח בקשת חברות בפייסבוק. הסיבה הנפוצה ביותר היא שלאדם שאליו אתה מנסה לשלוח בקשת חברות, הגדרות הפרטיות שלו מוגדרות כך שיאפשרו רק לחברים של חברים לשלוח לו בקשות חברות. זה אומר שאתה חייב להיות חבר של מישהו שכבר חבר של האדם אליו אתה מנסה לשלוח בקשת חברות. סיבה נוספת לכך שאולי לא תוכל לשלוח בקשת חברות היא אם האדם שאתה מנסה לשלוח לחבר בקשה אל חסמה אותך. אם זה המקרה, לא תוכל לשלוח להם בקשת חברות.

כיצד לתקן את הבעיה

אם אינך מצליח לשלוח בקשת חברות מכיוון שלאדם שאליו אתה מנסה לשלוח בקשת חברות הגדרות הפרטיות שלו מוגדרות כך שיאפשרו רק לחברים של חברים לשלוח להם בקשות חברות, תוכל לנסות למצוא חבר משותף שיוכל להציג אותך .אם האדם שאתה מנסה לשלוח אליו בקשת חברות חסם אותך, אתה יכול לנסות ליצור איתו קשר ולבקש ממנו לבטל את החסימה שלך. אם הם לא יבטלו את החסימה שלך, לא תוכל לשלוח להם בקשת חברות.

מה אם אני לא יכול למצוא חבר משותף?

אם אינך מצליח למצוא חבר משותף שיוכל להציג אותך, תוכל לנסות ליצור קשר ישירות עם האדם שאליו אתה מנסה לשלוח בקשת חברות. אתה יכול לעשות זאת על ידי שליחת הודעה או על ידי תגובה לאחד מהפוסטים שלהם.

מה אם אני לא מכיר את האדם שאליו אני מנסה לשלוח בקשת חבר?

אם אינך מכיר את האדם שאליו אתה מנסה לשלוח בקשת חברות, תוכל לנסות לברר עליו עוד על ידי חיפוש שמו בפייסבוק. אתה יכול גם לנסות לברר עליהם יותר על ידי חיפוש שמם בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כמו טוויטר או אינסטגרם.

שאלות ותשובות

ש: מה אם אני לא יכול למצוא חבר משותף?

ת: אם אינך מצליח למצוא חבר משותף שיוכל להציג אותך, תוכל לנסות ליצור קשר ישירות עם האדם שאליו אתה מנסה לשלוח בקשת חברות. אתה יכול לעשות זאת על ידי שליחת הודעה או על ידי תגובה לאחד מהפוסטים שלהם.

ש: מה אם אני לא מכיר את האדם שאליו אני מנסה לשלוח בקשת חברות?

ת: אם אינך מכיר את האדם שאליו אתה מנסה לשלוח בקשת חברות, תוכל לנסות לברר עליו יותר על ידי חיפוש שמו בפייסבוק. אתה יכול גם לנסות לברר עליהם יותר על ידי חיפוש שמם בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כמו טוויטר או אינסטגרם.

סיכום

אם אינך מצליח לשלוח בקשת חברות בפייסבוק, זה יכול להיות בגלל שלאדם שאליו אתה מנסה לשלוח בקשת חברות הגדרות הפרטיות שלו מוגדרות כך שיאפשרו רק לחברים של חברים לשלוח לו בקשות חברות. אתה יכול לנסות למצוא חבר משותף שיוכל להציג אותך או ליצור קשר עם האדם אליו אתה מנסה לשלוח בקשת חברות ישירות. אם אינך מכיר את האדם שאליו אתה מנסה לשלוח בקשת חברות, תוכל לנסות לברר עליו יותר על ידי חיפוש שמו בפייסבוק או בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן