דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לראות סיפור בפייסבוק?

למה אני לא יכול לראות סיפור בפייסבוק?

למה אני לא יכול לראות סיפור בפייסבוק?

מה זה סטורי בפייסבוק?

סיפור בפייסבוק הוא סוג של פוסט המאפשר למשתמשים לשתף תמונות, סרטונים ותוכן אחר עם החברים והמשפחה שלהם. סיפורים מוצגים בפורמט של מצגת וניתן לשתף אותם עם כל אחד בפלטפורמה. ניתן לצפות בסיפורים עד 24 שעות לאחר פרסומם, וניתן לראותם על ידי כל מי שיש לו גישה לפרופיל המשתמש.

למה אני לא יכול לראות סיפור בפייסבוק?

ישנן כמה סיבות מדוע לא תוכל לראות סיפור בפייסבוק. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהמשתמש שפרסם את הסיפור הגדיר את הגדרות הפרטיות שלו כך שיאפשרו רק לאנשים מסוימים לצפות בסיפורים שלהם. אם אתה לא ברשימת הצופים המאושרים של המשתמש, אז לא תוכל לראות את הסיפור. סיבה נוספת לכך שאולי לא תוכל לראות סיפור בפייסבוק היא אם המשתמש מחק את הסיפור. אם הסיפור נמחק, אז הוא לא יהיה גלוי יותר לאף אחד, כולל המשתמש שפרסם אותו. לבסוף, אם המשתמש חסם אותך, אז לא תוכל לראות אף אחד מהסיפורים שלו, ללא קשר לפרטיות שלו הגדרות.

כיצד לתקן את הבעיה

אם אינך מצליח לראות סיפור בפייסבוק, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לנסות ולתקן את הבעיה. ראשית, עליך לבדוק את הגדרות הפרטיות של המשתמש כדי לוודא שאתה נכלל ברשימת הצופים המאושרים. אם אתה לא ברשימה, אז לא תוכל לראות את הסיפור. שנית, עליך לבדוק אם הסיפור נמחק. אם הסיפור נמחק, אז הוא לא יהיה גלוי יותר לאף אחד. לבסוף, אם המשתמש חסם אותך, אז לא תוכל לראות אף אחד מהסיפורים שלו, ללא קשר להגדרות הפרטיות שלו.

בדוק את הגדרות הפרטיות

הצעד הראשון שצריך לעשות אם אינך מצליח לראות סיפור בפייסבוק הוא לבדוק את הגדרות הפרטיות של המשתמש. אם המשתמש הגדיר את הגדרות הפרטיות שלו כך שיאפשרו רק לאנשים מסוימים לצפות בסיפורים שלו, לא תוכל לראות את הסיפור אלא אם תיכלל ברשימת הצופים המאושרים.

בדוק אם הסיפור נמחק

הצעד השני שצריך לעשות אם אינך מצליח לראות סיפור בפייסבוק הוא לבדוק אם הסיפור נמחק. אם הסיפור נמחק, הוא לא יהיה גלוי יותר לאף אחד, כולל המשתמש שפרסם אותו.

בדוק אם אתה חסום

הצעד השלישי שצריך לעשות אם אינך מצליח לראות סיפור בפייסבוק הוא לבדוק אם המשתמש חסם אותך. אם המשתמש חסם אותך, לא תוכל לראות אף אחד מהסיפורים שלו, ללא קשר להגדרות הפרטיות שלו.

צור קשר עם המשתמש

אם אתה עדיין לא מצליח לראות סיפור בפייסבוק לאחר ביצוע השלבים שלמעלה, עליך לפנות ישירות למשתמש כדי לשאול מדוע אינך יכול לראות את הסיפור. ייתכן שהמשתמש יוכל לספק לך מידע נוסף על הסיבה שאינך יכול לראות את הסיפור.

השוואה מהירה

סיבה פִּתָרוֹן
הגדרות פרטיות בדוק את הגדרות הפרטיות של המשתמש כדי לוודא שאתה נכלל ברשימת הצופים המאושרים.
הסיפור נמחק בדוק אם הסיפור נמחק.
חָסוּם בדוק אם המשתמש חסם אותך.
לא ניתן לראות את הסיפור צור קשר ישירות עם המשתמש כדי לשאול מדוע אינך יכול לראות את הסיפור.

לסיכום, אם אינכם מצליחים לראות סיפור בפייסבוק, ישנם כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי לנסות ולתקן את הבעיה. ראשית, עליך לבדוק את הגדרות הפרטיות של המשתמש כדי לוודא שאתה נכלל ברשימת הצופים המאושרים. שנית, עליך לבדוק אם הסיפור נמחק. לבסוף, אם המשתמש חסם אותך, אז לא תוכל לראות אף אחד מהסיפורים שלו, ללא קשר להגדרות הפרטיות שלו. אם אתה עדיין לא מצליח לראות סיפור בפייסבוק לאחר ביצוע השלבים שלמעלה, עליך לפנות ישירות למשתמש כדי לשאול מדוע אינך יכול לראות את הסיפור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן