דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לראות פוסטים של חברים בפייסבוק?

למה אני לא יכול לראות פוסטים של חברים בפייסבוק?

למה אני לא יכול לראות פוסטים של חברים בפייסבוק?

מה גורם להיעלמות פוסטים מחברים?

זה יכול להיות מתסכל כשאתה לא יכול לראות פוסטים מהחברים שלך בפייסבוק. ישנן כמה סיבות מדוע זה עשוי לקרות. זה יכול להיות בגלל תקלה במערכת, שינוי בהגדרות שלך או משהו אחר.

איך אני יכול לתקן את זה?

אם אינך רואה פוסטים מחבריך בפייסבוק, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות לתקן את זה. ראשית, נסה להתנתק מהחשבון שלך ואז להתחבר שוב. לפעמים זה יכול לפתור את הבעיה. אם זה לא עובד, אתה יכול לנסות לשנות את הגדרות הניוז פיד שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לתפריט הנפתח בפינה השמאלית העליונה של הדף ובחירה ב"העדפות עדכון חדשות". משם, תוכל להתאים את ההגדרות שלך כדי להציג פוסטים מחברים או מדפים שאתה אוהב.

מה אם עדיין יש לי בעיות?

אם אתה עדיין מתקשה לראות פוסטים מחבריך, אתה יכול לנסות לנקות את המטמון של הדפדפן שלך. זה יכול לעזור לתקן כל תקלה שעשויה לגרום לבעיה. אתה יכול גם לנסות להשתמש בדפדפן או במכשיר אחר כדי לראות אם זה עוזר. אם אף אחד מהפתרונות הללו לא עובד, אתה יכול לפנות לצוות התמיכה של פייסבוק לקבלת עזרה.

האם אני יכול לראות פוסטים מאנשים שאני לא חבר איתם?

כן, אתה יכול לראות פוסטים מאנשים שאתה לא חבר איתם בפייסבוק. לשם כך, תוכלו להיכנס ללשונית "גלה" בראש העמוד ולחפש את האדם שאחריו תרצו לעקוב. לאחר מכן תוכל לראות את הפוסטים שלהם בניוז פיד שלך.

מה אם אני לא רוצה לראות פוסטים מאנשים מסוימים?

אם אינך רוצה לראות פוסטים מאנשים מסוימים, תוכל להיכנס לפרופיל שלהם וללחוץ על כפתור "בטל מעקב". זה ימנע מהפוסטים שלהם להופיע בניוז פיד שלך. אתה יכול גם לעבור ללשונית "גלה" ולחפש את האדם שאחריו תרצה לבטל את המעקב.

האם אני יכול לראות פוסטים מקבוצות שאני נמצא בהן?

כן, אתה יכול לראות פוסטים מקבוצות שאתה נמצא בהן בפייסבוק. לשם כך, עבור ללשונית "קבוצות" בראש העמוד ובחר את הקבוצה שברצונך להציג. לאחר מכן תוכל לראות את כל הפוסטים מאותה קבוצה בניוז פיד שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן