דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

. למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

מה זה סטורי באינסטגרם?

סיפור באינסטגרם הוא תכונה המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים שנעלמים לאחר 24 שעות. זוהי דרך מצוינת לחלוק רגעים עם העוקבים שלך מבלי לבלבל את הפרופיל שלך. כל מי שעוקב אחריך יכול לצפות בסיפורים, וניתן לראות אותם מספר פעמים.

למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

ישנן כמה סיבות מדוע לא תוכל לראות סיפור באינסטגרם. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהמשתמש שפרסם את הסיפור חסם אותך. אם זה המקרה, לא תוכל לצפות בסיפור. סיבה נוספת לכך שאולי לא תוכל לראות סיפור באינסטגרם היא אם המשתמש הגדיר את החשבון שלו לפרטי. אם זה המקרה, רק אנשים שהמשתמש אישר לעקוב אחריהם יוכלו לצפות בסיפורים שלהם. לבסוף, אם המשתמש מחק את הסיפור, לא תוכל לצפות בו.

כיצד לתקן את הבעיה

אם אינך מצליח לצפות בסטורי באינסטגרם, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק אם המשתמש חסם אותך. אם יש להם, אין שום דבר שתוכל לעשות כדי לצפות בסיפור. אם המשתמש לא חסם אותך, עליך לבדוק אם החשבון שלו מוגדר כפרטי. אם כן, תצטרך לבקש לעקוב אחריהם כדי לצפות בסיפורים שלהם. אם המשתמש לא חסם אותך והחשבון שלו לא מוגדר לפרטי, סביר להניח שהסיפור נמחק. במקרה זה, אין מה לעשות כדי לצפות בסיפור.

השוואה מהירה

סיבה פִּתָרוֹן
המשתמש חסם אותך שום דבר שאתה יכול לעשות
המשתמש הגדיר את החשבון לפרטי בקשה לעקוב אחריהם
הסיפור נמחק שום דבר שאתה יכול לעשות

לסיכום, אם אינכם מצליחים לצפות בסטורי באינסטגרם, סביר להניח שהמשתמש חסם אתכם, הגדיר את החשבון שלו לפרטי או מחק את הסטורי. אם המשתמש חסם אותך או הגדיר את החשבון שלו לפרטי, תצטרך לבקש לעקוב אחריו כדי לראות את הסיפורים שלו. אם הסיפור נמחק, אין שום דבר שתוכל לעשות כדי לצפות בו. אם יש לך שאלות נוספות לגבי סיפורים באינסטגרם, תוכל למצוא מידע נוסף ב- Instagram Stories .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן