דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לראות את התמונות מהאייפון במחשב?

למה אני לא יכול לראות את התמונות מהאייפון במחשב?

למה אני לא יכול לראות את התמונות מהאייפון במחשב?

סיבות נפוצות לכך שתמונות לא מוצגות

הניסיון לגשת לתמונות מאייפון במחשב יכול להיות חוויה מתסכלת. בין אם אתה מעביר תמונות מה-iPhone למחשב או Mac, או מנסה לגשת לתמונות מהמחשב שלך באייפון, ישנן מספר סיבות נפוצות לכך שלא תוכל לראות את התמונות.

1. אפליקציית התמונות אינה מסונכרנת

אם אתה מנסה לגשת לתמונות מהאייפון שלך במחשב, הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא שאפליקציית התמונות מסונכרנת. אם אפליקציית התמונות אינה מסונכרנת, לא תוכל לגשת לתמונות במחשב שלך. כדי לסנכרן את אפליקציית התמונות, פתח את אפליקציית ההגדרות באייפון שלך ולאחר מכן הקש על תמונות. ודא שהאפשרות 'תמונות iCloud' מופעלת.

2. אפליקציית התמונות אינה מופעלת

אם אפליקציית התמונות אינה מופעלת, לא תוכל לגשת לתמונות במחשב שלך. כדי להפעיל את אפליקציית התמונות, פתח את אפליקציית ההגדרות באייפון שלך ולאחר מכן הקש על תמונות. ודא שהאפשרות 'תמונות iCloud' מופעלת.

3. התמונות לא מסונכרנות ל-iCloud

אם התמונות לא מסונכרנות עם iCloud, לא תוכל לגשת לתמונות במחשב שלך. כדי לסנכרן את התמונות עם iCloud, פתח את אפליקציית התמונות באייפון שלך ולאחר מכן הקש על הכרטיסייה תמונות. הקש על כפתור הבחירה ולאחר מכן בחר את התמונות שברצונך לסנכרן עם iCloud. הקש על כפתור הסנכרון כדי לסנכרן את התמונות עם iCloud.

4. התמונות אינן באותו חשבון iCloud

אם התמונות אינן באותו חשבון iCloud, לא תוכל לגשת לתמונות במחשב שלך. כדי לוודא שהתמונות נמצאות באותו חשבון iCloud, פתח את אפליקציית ההגדרות באייפון שלך ולאחר מכן הקש על iCloud. ודא שאותו חשבון iCloud משמש גם לאייפון וגם למחשב שלך.

כיצד לגשת לתמונות מאייפון במחשב

לאחר שבדקת את הבעיות לעיל, אתה אמור להיות מסוגל לגשת לתמונות מהאייפון שלך במחשב. כדי לעשות זאת, תצטרך לחבר את האייפון שלך למחשב שלך באמצעות כבל USB. ברגע שהאייפון שלך מחובר, אתה אמור לראות חלון קופץ במחשב שלך עם התמונות מהאייפון שלך.

אם החלון לא יופיע, ייתכן שתצטרך להתקין מנהלי התקנים עבור האייפון שלך. כדי לעשות זאת, פתח את מנהל ההתקנים במחשב שלך, ולאחר מכן אתר את האייפון שלך ברשימת המכשירים. לחץ לחיצה ימנית על האייפון שלך ולאחר מכן בחר עדכן מנהל התקן. עקוב אחר ההוראות כדי להתקין את מנהלי ההתקן הדרושים.

לאחר התקנת מנהלי ההתקן, אתה אמור להיות מסוגל לגשת לתמונות מהאייפון שלך במחשב. לאחר מכן תוכל להעתיק את התמונות למחשב שלך, או לגשת אליהן ישירות מהאייפון שלך.

סיכום

הניסיון לגשת לתמונות מאייפון במחשב יכול להיות חוויה מתסכלת. עם זאת, על ידי בדיקת הבעיות שלעיל וודא שאפליקציית התמונות מסונכרנת, מופעלת ובאותו חשבון iCloud, אתה אמור להיות מסוגל לגשת לתמונות מהאייפון שלך במחשב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן