דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לצרוב MP4?

למה אני לא יכול לצרוב MP4?

למה אני לא יכול לצרוב MP4?

מהו קובץ MP4?

MP4 הוא פורמט מיכל מולטימדיה דיגיטלי המשמש לאחסון נתוני אודיו ווידאו. זה ידוע גם בשם MPEG-4 Part 14, או MPEG-4 AVC (קידוד וידאו מתקדם). קבצי MP4 משמשים בדרך כלל להזרמת וידאו דרך האינטרנט ולאחסון והשמעת קובצי וידאו דיגיטליים.

מה זה בוער?

צריבה היא תהליך של כתיבת נתונים לדיסק, כגון CD או DVD. הצריבה מתבצעת בדרך כלל עם מחשב ותוכנית צריבת דיסקים. הנתונים נכתבים לדיסק בצורה של מערכת קבצים, שהיא מערכת הוראות שאומרת למחשב כיצד לגשת לנתונים שבדיסק.

למה אני לא יכול לצרוב קבצי MP4?

לא ניתן לצרוב קבצי MP4 לדיסק מכיוון שהם אינם תואמים למערכת הקבצים המשמשת תקליטורי CD ו-DVD. מערכת הקבצים המשמשת תקליטורי CD ו-DVD נקראת ISO 9660, והיא אינה תואמת למערכת הקבצים המשמשת קבצי MP4.

מה אני יכול לעשות במקום?

אם ברצונך לצרוב קבצי MP4 לדיסק, תצטרך להמיר אותם לפורמט התואם למערכת הקבצים ISO 9660. זה יכול להיעשות עם תוכנית המרת וידאו. לאחר המרת קבצי MP4, ניתן לצרוב אותם על דיסק.

שאלות ותשובות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר להמיר קבצי MP4 לצריבה?

ת: הדרך הטובה ביותר להמיר קבצי MP4 לצריבה היא להשתמש בתוכנת המרת וידאו. ישנן תוכניות רבות זמינות שיכולות להמיר קבצי MP4 לפורמט התואם למערכת הקבצים ISO 9660.

ש: האם אוכל לצרוב קבצי MP4 לדיסק Blu-ray?

ת: כן, אתה יכול לצרוב קבצי MP4 לדיסק Blu-ray. תקליטורי Blu-ray משתמשים במערכת קבצים שונה מתקליטורי CD ו-DVD, כך שניתן לצרוב קבצי MP4 ישירות לדיסק Blu-ray ללא צורך בהמרה תחילה.

ש: האם אוכל לצרוב קבצי MP4 לכונן USB?

ת: כן, אתה יכול לצרוב קבצי MP4 לכונן USB. כונני USB משתמשים במערכת קבצים שונה מתקליטורי CD ו-DVD, כך שניתן לצרוב קבצי MP4 ישירות לכונן USB ללא צורך בהמרה תחילה.

סיכום

לא ניתן לצרוב קבצי MP4 לדיסק מכיוון שהם אינם תואמים למערכת הקבצים המשמשת תקליטורי CD ו-DVD. כדי לצרוב קבצי MP4 לדיסק, תחילה יש להמיר אותם לפורמט התואם למערכת הקבצים ISO 9660. זה יכול להיעשות עם תוכנית המרת וידאו. ניתן גם לצרוב קבצי MP4 ישירות לדיסק Blu-ray או לכונן USB ללא צורך בהמרה תחילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן