דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לפרסם בגוגל בעברית?

למה אני לא יכול לפרסם בגוגל בעברית?

למה אני לא יכול לפרסם בגוגל בעברית?

מה זה Google Ads?

Google Ads היא פלטפורמת פרסום מקוונת שפותחה על ידי גוגל. היא מאפשרת לעסקים ליצור ולנהל מודעות המופיעות בדפי תוצאות מנועי החיפוש של גוגל (SERP) ובאתרים אחרים. עם Google Ads, עסקים יכולים למקד ללקוחות פוטנציאליים על סמך המיקום, תחומי העניין וקריטריונים אחרים שלהם.

למה אני לא יכול לפרסם בגוגל בעברית?

Google Ads אינה תומכת כעת בעברית כשפה לפרסום. המשמעות היא שעסקים לא יכולים ליצור מודעות בעברית או למקד ללקוחות דוברי עברית.

מגבלות שפה של Google Ads

Google Ads זמין בלמעלה מ-40 שפות, אך עברית אינה אחת מהן. הסיבה לכך היא ש-Google Ads מיועדת לשימוש במדינות שבהן אנגלית היא השפה העיקרית. כתוצאה מכך, הוא אינו תומך בשפות כגון עברית, שאינן נמצאות בשימוש נרחב במדינות שבהן Google Ads זמין.

דרכים לעקיפת הבעיה לפרסום בעברית

למרות שגוגל אדס לא תומכת בעברית, עדיין יש דרכים לפרסם בעברית. אפשרות אחת היא להשתמש בשירות צד שלישי כמו AdWords Express, המאפשר לעסקים ליצור מודעות בעברית ולמקד ללקוחות דוברי עברית. אפשרות נוספת היא להשתמש בפלטפורמת פרסום מקומית כמו Yandex, התומכת בעברית.

דעה אישית

מצער שגוגל אדס לא תומכת בעברית כשפה לפרסום. המשמעות היא שעסקים במדינות שבהן מדוברת עברית אינם יכולים לנצל את פלטפורמת הפרסום העוצמתית שמציעה גוגל. עם זאת, יש עדיין דרכים לפרסם בעברית, כמו שימוש בשירות צד שלישי או פלטפורמת פרסום מקומית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן